اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سنندج:

9 دی برگ برنده انقلاب است

امام جمعه سنندج گفت: 9 دی برگ برنده‌ای در تاریخ اسلام و انقلاب است.

9 دی برگ برنده انقلاب است

ماموستا امین راستی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم غیور ایران اسلامی همواره و در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌ها هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ایجاد شکاف و اختلاف در میان ملت ایران گفت: دنیای استکبار هر بار با عزم و اراده پولادین مردمان این دیار یک گام به عقب رانده شده است.

امام جمعه موقت سنندج با یادآوری فتنه سال 88 اظهار کرد: در آن دوران مشتی فریب‌خورده و جیره‌خوار استعمار و استبداد با ادعای تقلب در خیابان‌ها ریختند و به خیال باطل خویش قصد برچیدن بنیان نظام را داشتند.

ماموستا راستی با اشاره به دستورات شیطان بزرگ به این اشخاص تصریح کرد: این افراد با ایجاد مزاحمت برای شهروندان، خسارت به اموال عمومی و حمله به نیروهای ارزشی در تلاش برای دستیابی به نیات شوم خود بودند.

وی افزود: جنایات این گروه به همین موارد ختم نشد و اوج این ددمنشی‌ها در روز عاشورا بود، زمانی که با هتک حرمت این روز مقدس دست به آشوب و بلوا و اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) زدند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه فتنه‌جویان با این کار برگ دیگری بر تاریخ سیاه عملکرد خود افزودند، گفت: چند روز پس از این جنایت مردم ایران با حضور گسترده، خودجوش و در صفوف عریض و طویل در 9 دی پاسخ دندان‌شکنی به این جنایات دادند.

ماموستا راستی تصریح کرد: 9 دی در واقع تبلور و شکوفایی دیگری در انقلاب بود و ملت ما ثابت کرد هر زمان به حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف نیاز است در صحنه حاضر بوده‌اند.

وی افزود: دشمنان که توان دیدن این حضور پرشور مردم را نداشتند در آن دوران تلاش کردند با کوچک‌سازی حضور راهپیمایان به سریال دروغ‌پراکنی‌های خود ادامه دهند اما موفق به نفی این حضور نشدند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی 9 دی اظهار کرد: این روز برگ برنده‌ای در تاریخ اسلام و انقلاب است که باید قدر آن به خوبی دانسته شود.

امام جمعه موقت سنندج در پایان خاطرنشان کرد: در 9 دی امسال نیز مردم باز هم با حضور پرشور و حماسی خود از تمامی اقشار عشق، ارادت، دلبستگی و ارادت خود به آرمان‌های نظام، بنیانگذار فقید و جانشین خلف ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/79012/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول