اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

فتنه 88 نیروی‌های انقلابی و ولایی نظام را غربال کرد

فرماندار نهبندان با بیان اینکه فتنه 88 طمع استکبار نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را نشان داد، گفت: فتنه 88 نیروی‌های انقلابی و ولایی نظام را غربال کرد.

فتنه 88 نیروی‌های انقلابی و ولایی نظام را غربال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد مهدی عظیمی امشب در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه که در محل فرمانداری نهبندان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه نهم دی مهم‌ترین رویداد دهه 80 انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فتنه 88 طمع استکبار نسبت به نظام و انقلاب اسلامی را نشان داد، ادامه داد: فتنه 88 نیروی‌های انقلابی و ولایی نظام را غربال کرد و نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار را برای مردم مشخص کرد.

فرماندار نهبندان گفت: شعله‌های حماسه 9 دی را هیچ طوفان و نسیمی نمی‌تواند فرو بنشاند و هرگز کمرنگ‌شدنی نیست چراکه ملت ایران همیشه بیدار و هوشیار هستند و از ولایت و نظام اسلامی حمایت می‌کنند.

عظیمی افزود: 9 دی نشان داد که باید بیشتر از تاریخ صدر اسلام(طلحه و زبیر) عبرت بگیریم و هوشیاری و بصیرت دینی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم به طور قطع، محکم در برابر فتنه‌گران ایستادگی کرده و مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب را هموارتر می‌کند.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت روز 9 دی‌ماه در این شهرستان باید به طور پرشور و حماسی برگزار شود، تصریح کرد: باید خروجی و بازتاب برنامه‌های این روز بزرگ سبب بصیرت‌افزایی دینی و نتایج مثبت و موثر برای مردم به ویژه نسل جوان باشد.

عظیمی خاطرنشان کرد: برای با شکوه‌تر برگزار شدن حماسه نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در نهبندان باید تمامی مدیران و مسئولان شهرستان تلاش کنند و به حضور دانش‌آموزان و دانشجویان توجه ویژه شود.

در ادامه این جلسه مقرر شد مراسم محوری گرامیداشت حماسه نهم دی روز دوشنبه ساعت 10 صبح در محل حسینیه سیدالشهداء نهبندان برگزار شود.

انتهای پیام/69003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول