اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

فتنه‌گران در 9 دی در آتش انقلابی ملت بصیر ایران سوختند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه‌گران در 9 دی در آتش انقلابی ملت بصیر ایران سوختند.

فتنه‌گران در 9 دی در آتش انقلابی ملت بصیر ایران سوختند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‎الاسلام علیرضا عرب‌پور بعد از ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری در حسینیه شهدای این شهرستان سران فتنه را مجرم، فاسد و جزو منکرات دانست و اظهار داشت: ملت ایران قائم به قیام الهی در مسیر معروف‎های الهی و همواره قالب بر دشمنان بوده، است، همانطور که تاکنون در مقابل تمام توطئه‎ها، ترفندها و تحریم‎ها صبورانه ایستادگی کرده است.

منطق ملت ایران منطق خدا و اولیا الهی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، ایجاد تحریم‎ها را ناشی از استیصال استکبار جهانی در مقابل معروف‎ها ذکر و تصریح کرد: منطق ملت ایران منطق خدا و اولیای الهی است که هر انسان نابکاری را در مقابل آن به زانو در می‎آورد.

وی ابراز داشت: باید دید خود را نسبت به واقعیت‎های پیرامون بازتر کرد و چشم دل را بینا و گوش دل را شنوا کرد، چراکه انسان بصیر همواره در هر حال راه خود را پیدا کرده و در مسیر مستقیم گام برمی‎دارد و این مهم نقطه تمایز میان عوام و خواص است.

عرب‌پور با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری خواص نیز در دو جبهه حق و باطل وجود دارند، عنوان کرد: خواص جبهه باطل در اردوگاه نظام سلطه و وابستگان داخلی و خارجی آن‏ها قرار دارند، اما عده‎ای از خواص جبهه حق نیز گاهی اوقات از روی ناآگاهی با جبهه باطل در می‎آمیزند.

کسانی که منافع آنان در مخاطره قرار دارد، عافیت‏ طلبی پیشه نکنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: نباید کسانی که منافع آنان در مخاطره قرار دارد، عافیت‏ طلبی پیشه کنند، بلکه باید زیست انقلابی داشته و مانند امام خود در تمام صحنه‎ها حضور داشته باشند.

عرب‌پور با تأکید بر اینکه کسانی که عافیت‎طلبی می‎کنند، عنصر امر به معروف و نهی از منکر در آنان متزلزل شده است، اذعان داشت: نباید حق را با اشخاص و شخصیت‎ها سنجید، بلکه بر اساس معیار حق و حقیقت آن را جستجو کرد.

سران فتنه قارچ‌گونه بیرون آمدند

وی ابراز داشت: فتنه‎گران با آشوب‏‌های مختلفی که در روزهای قدس، دانشجو، 22 بهمن ماه، عاشورا و ... به پا کردند، خشم مردم را برافروختند و در نهایت در 9 دی ماه در آتش انقلابی این ملت بصیر سوختند.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: برخی از سران این فتنه با دیدن شرایط و اوضاع به ضرر خود به لانه خزیده و خود را مخفی کردند، اما هنگامی که فرصت را مناسب دیدند به صورت قارچ‎گونه بالا آمدند.

دست طلحه‎ها و زبیرها رو و چهره‎های حقیقی نمایان شده است

وی با بیان اینکه امروز دست طلحه‎ها و زبیرها رو و چهره‎های حقیقی نمایان شده است، ابراز داشت: ما هرگز نباید اجازه دهیم تا تاریخ بار دیگر تکرار شود و بار دیگر طلحه‎ها سرکار آیند، زیرا ما فرزند عاشورا هستیم و با شعار «هیهات من‌الذله» در مقابل تمام زیاده‎خواهی‎ها می‎ایستیم.

عرب‌پور عنوان کرد: ما هرگز به دلیل تحریم‎ها، بیکاری، مشکلات اقتصادی و ... در مقابل دین خود نمی‎ایستیم و تا پای جان از آن دفاع می‎کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان همچنین در مورد خط قرمزهای انرژی هسته‎ای گفت: اصل نظام جمهوری اسلامی، منافع فوق حیاتی، حیاتی، مادی و معنوی خطوط قرمز مورد تأکید مقام معظم رهبری هستند که با ابراز تأسف با بی‎بصیرتی برخی از مدیران در حال شکسته شدن بود.

غرب در پی از بین بردن اصل ولایت فقیه است

عرب‌پور خاطرنشان کرد: غرب در پی از بین بردن اصل ولایت فقیه و شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» است و انرژی هسته‎ای تنها بهانه‎ای برای فشار به این کشور است تا به خواسته‎های شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/80001/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول