اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

ملت ایران اجازه جولان به فتنه‌گران و قانون‌گریزان نمی‌دهد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در مواجهه با فتنه انگلیسی - آمریکایی سال 88 آگاهانه در صحنه حضور یافت و عرصه را بر فتنه‌گران متوهم تنگ کرد و اجازه جولان به قانون‌گریزان را نداد.

ملت ایران اجازه جولان به فتنه‌گران و قانون‌گریزان نمی‌دهد

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان موهبتی الهی در تمام دوره‌ها به ودیعه گذاشته شده تا صیانت از آن محکی بر ایمان و ثابت قدمی، ایثار و از خودگذشتگی، بصیرت و ولایت‌مداری باشد.

وی افزود: ملت بزرگ ایران طی 35 سال از حیات طیبه ایران اسلامی، عشق و ارادت خود به انقلاب را با تمام وجود در رُخ همگان به نمایش گذاشتند به گونه‌ای که موفقیت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی نتیجه همین پایداری و استواری و مصداق بارز نُصرت الهی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پایبندی مردم به ارزش‌های والای معنوی و ارادت به مکتب اهل بیت (ع) که تجلی آن در همین ایام محرم و صفر و شهادت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین است، دژی استوار و نفوذناپذیر در برابر همه توطئه‌های داخلی و خارجی ساخته است.

زاهدی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران طی سال‌های انقلاب همه حوادث و فتنه‌ها را با موفقیت دفع و پشت سر گذاشت و بار دیگر در مواجهه با فتنه انگلیسی - آمریکایی سال 88 که می‌رفت تا این کشور را به لبه پرتگاه سوق دهد، آگاهانه در صحنه حضور یافت و عرصه را بر فتنه‌گران و جمعی فریب خورده و متوهم تنگ کرد، بساطشان را به هم پیچید و اجازه جولان به قانون‌گریزان را نداد.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک نقش بی‌بدیل جامعه دانشگاهی و فرهنگی اعم از اساتید و دانشجویان، معلمان و دانش‌آموزان در آن زمان و در زمینه آگاه‌سازی، شفاف‌سازی و دشمن‌شناسی بارز و ستودنی است و مردم نشان دادند هر زمان و هر کجا که لازم باشد، یک‌دل و متحد در صحنه حضور دارند و  این رمز عظمت و جاودانگی ملت ایران است.

زاهدی با گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت اعلام کرد: به عنوان ذره‌ای کوچک از اقیانوس بزرگ ملت فهیم ایران تا آخرین نفس برای اعتلای ایران عزیز اسلامی ایستاده‌ایم.

وی با اعلام حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت یازدهم در ارتقای جایگاه کشور در عرصه‌های علم و فناوری، فرهنگ و اقتصاد، نظامی و سیاسی بر هوشیاری دولت‌مردان در مواجهه با تلاش عناصر فتنه و قانون‌گریز در نفوذ به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول