اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

9 دی هویت دروغین و ضد مردم‌سالاری فتنه‌گران را برملا ساخت

امام جمعه باشت گفت: 9 دی هویت دروغین و ضد مردم‌سالاری فتنه‌گران را برملا ساخت.

9 دی هویت دروغین و ضد مردم‌سالاری فتنه‌گران را برملا ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت به مناسبت گرامی‌داشت روز حماسی 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن حضور مردم ولایتمدار را در تجمع 9 دی حماسه‌ای دیگر برشمرده است.

وی در این بیانیه با بیان اینکه 9 دی روزی تاریخی و بیادماندنی در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی و ملت همیشه بیدار و آگاه ایران است، تأکید دارد که تاریخ شکوهمند ایران اسلامی بارها شاهد حماسه آفرینی‌ها و خودجوشی مردم ولایتمدار و مسلمان بوده که در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود به صحنه آمدند و مشت‌های سنگین خود را بر دهان دشمنان اسلام و ایران چه خارجی و چه داخلی زده‌اند.

تقلب در انتخابات بهانه‌ای کذب و دروغین بود که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار داده بودند.

عبودی در این بیانیه اعلام کرد که حماسه آفرینی مردم در روز 9 دی سبب آشکار شدن هویت ضد انقلابی و ضد اسلامی افرادی شد که خود را در قالب‌های مختلف تاکنون پنهان کرده بودند.

پاره کردن عکس امام (ره) بزرگترین اهانتی بود که برای ملت غیر قابل تحمل و چشم پوشی بود و در پی آن تعرض به رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران « ولایت فقیه » توسط فتنه‌گران از دیگر مواردی بود که هویت کثیف این افراد را بر عموم ملت آشکار ساخت.

وی با بیان اینکه تجمع 9 دی بزرگترین و بی نظیر‌ترین تجمع پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است، می‌افزاید: مردم دین‌دار ایران با تجمع در 9 دی ماه به ملت‌های جهان و دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که همیشه پیرو ولایت و سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و ایران جانبازی خواهند کرد.

خطیب جمعه باشت با بیان‌ این‌که 9 دی در تاریخ انقلاب نباید به فراموشی سپرده شود، تأکید دارد که این روز عظمتی به اندازه 22 بهمن را در تاریخ ثبت کرده و ملت باید همیشه آن را به خاطر داشته باشند.

مردم ایران در هر شرایطی پشت سر مقام عظمای ولایت جان‌نثاری خواهند کرد و همیشه در صحنه حمایت از ولایت به صورت خودجوش حضور خواهند یافت و با بصیرت و آگاهی خود اجازه نفوذ را بر هیچ بیگانه و دشمن داخلی نخواهند داد.

این روز متعلق به ملت است چرا که خود این مردم، چنین حماسه بزرگی را به وجود آورده‌اند و لازم است که حضور مردم فردا در تجمع 9 دی به گونه‌ای باشد که باری دیگر حماسه‌آفرین شود.

انتهای پیام/82007/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول