اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور:

ملت ایران با حماسه 9 دی بساط فتنه را برچیدند

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: ملت ایران پس از واقعه عاشورای سال 88 با خلق حماسه 9 دی بساط فتنه و قتنه گران را از کشور برچیدند.

ملت ایران با حماسه 9 دی بساط فتنه را برچیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد رئیس‌زاده در همایش این عمار 7 که ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مدت‌ها قبل از برپایی فتنه 88 برنامه‌ریزی لازم برای آن را انجام داده بودند.

وی افزود: هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برپایی فتنه 88 این بود که چهره حماسه عظیم 40 میلیونی که ملت ایران در انتخابات 88 خلق کردند، در چشم جهانیان زشت جلوه دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور اضافه کرد: بحث تقلب در انتخابات چیزی نبود که یک شبه مطرح شده و موجب برپایی چنین فتنه‌ای در کشور شود.

رئیس زاده ادامه داد: بیگانگان و ایادی داخلی آنها سعی کردند با زیر سئوال بردن ساز و کارها و قوانین کشور و نیز تشکیل کمیته صیانت از آرا فتنه سال 88 را ترتیب دهند که با ابراز تأسف باید گفت در این زمینه موفق نیز شدند.

وی با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) در خصوص فتنه عنوان کرد: بدعت‌هایی که با قانون اساسی در تضاد است سبب شروع فتنه در کشور شد به طوری که در مدت برگزار انتخابات با وجود اینکه رأی‌گیری تا ساعت 12 شب تمدید شده بود، فتنه‌گران ساعت 11 شب پیروزی خود را در انتخابات اعلام عمومی کردند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور تصریح کرد: زمانی که سران فتنه در اهداف خود ناکام ماندند، شروع به اهانت کردند به طوری که در هفتم دی ماه سال 88 که مصادف با روز عاشورای حسینی بود، شروع به اهانت کردن به این روز بزرگ کردند.

رئیس‌زاده بیان کرد: سران فتنه در برنامه‌ریزی که از قبل انجام داده بودند، سعی کردند در روز عاشورا با پیوند زدن شهدای کربلا و شهدای جنبش سبز تنفس مصنوعی به جریان فتنه‌ای که در حال خاموش شدن بود، بدهند.در این زمان بود که ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران ساکت نماندند و با خلق حماسه 9 دی بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور اضافه کرد: در حماسه 9 دی 88 ملت ایران به دور از گرایش‌های سیاسی و اعتقادات فکری و مذهبی حضور پیدا کردند تا با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه اجازه ندهند فریاد این عمار امامشان در چاه تاریخ تکرار شود.

رئیس‌زاده گفت: بسیاری از افراد سعی می‌کنند حماسه 9 دی را به دست فراموشی بسپارند و از خویشتن‌داری و دل رحمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سوءاستفاده کرده و می‌گویند که کاسبان فتنه و تحریم‌ها یکسانند.

وی با بیان اینکه 9 دی روز بزرگی است که باید در تاریخ بماند، اظهار کرد: حماسه 9 دی باید در تاریخ این مرز و بوم حفظ شود زیرا درس عبرتی برای همگان است تا باری دیگر این حادثه شوم در کشور تکرار نشود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: حماسه 9 دی نشان داد که پیوند بین ولایت و امت ایران ریشه‌دارتر از آن چیزی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصور می‌‌کردند.

رئیس‌زاده تصریح کرد: اگر افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند، در حال حاضر سمتی دارند به دلیل گذشت و دل رحمی نظام است اما با ابراز تأسف می‌بینیم که همین افراد امروز طلبکار شده‌اند که طلبکاری آنان اوج وقاحت را نشان می‌دهد.

این مسئول گفت: فتنه 88 فقط تقابل با یک دولت و نظام نبود بلکه برنامه سنگینی برای براندازی ثمره 1400 ساله مکتب تشیع و پایمال کردن خون سه هزار شهید که برگزیده‌ترین بندگان خدا در عصر حاضر به شمار می‌روند، بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: سران فتنه سکوت و خویشتن‌داری مردم و نظام را نباید به حساب غفلت مردم و برحق بودن خود تلقی کنند بلکه باید همواره بدانند که این خویشتن‌داری از دل رحمی نظام است.

رئیس‌زاده خاطرنشان کرد: رهایی از بحث فتنه در هر عصری در وهله اول نیازمند بصیرت و آگاهی است و فتنه‌گران اگر از نظام شناخت کافی داشتند، هیچ‌گاه به خیال باطل خود اقدام به تضعیف اقتدار نظام در سطح جهان نمی‌کردند.

وی بیان کرد: عدم بصیرت سران فتنه از ماهیت اصلی نظام موجب شد نه تنها اقتدار نظام تضعیف نشود بلکه بیش از هر زمان دیگری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان تقویت شد.

انتهای پیام/77010/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول