اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج رسانه خراسان جنوبی:

همراهان فتنه 88 در مدیریت کشوری و استانی جایگاهی ندارند

جامعه رسانه‌ای خراسان جنوبی همانند سایر اقشار انقلابی مردم، مناصب مدیریت خرد و کلان کشوری و استانی را جایگاه همراهان فتنه 88 و ناقضان وحدت و امید و نشاط مردم نمی‌داند.

همراهان فتنه 88 در مدیریت کشوری و استانی جایگاهی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در بیانیه سازمان بسیج رسانه خراسان جنوبی آمده است:در تاریخ انقلاب اسلامی روزهایی چون ستارگان پرتو افشان، درخشنده‌تر از دیگر روزها وجود دارد و حماسه خروشان 9 دی یکی از این ایام است در صفحه حوادث و رخدادهای نهم دی ماه مصادیقی چون وحدت ملی و انسجام اسلامی وجود دارد که هر یک می‌تواند منشأ تداوم انقلاب اسلامی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مومن این سرزمین باشد.

در این بیانیه آمده است: درس‌ها و عبرت‌های 9 دی 88 بر کسی پوشیده نیست؛ گناه‌هایی همچون زمینه‌سازی برای ناامنی و اغتشاش، ‌تهمت به نظام جمهوری اسلامی، ‌هتک آبروی نظام در مقابل ملت‌ها، قرار دادن کشور در  لبه پرتگاه خشونت و خونریزی، تمکین نکردن در برابر قانون گناه‌هایی نابخشودنی هستند. بی‌حرمتی فتنه‌گران تا جایی پیش رفت که در روز عاشورای حسینی به امام حسین (ع) اهانت کردند و در اوج بی‌شرمی، سران فتنه این اهانت کنندگان به اباعبدالله الحسین(ع) را "مردان خداجوی" نامیدند و به حمایت از اقدام وقیحانه آنان پرداختند.

بسیج رسانه خراسان جنوبی دراین بیانیه آورده است: نهم دی 88 صفحه بزرگی از تاریخ است که نشان داد مردم مسلمان و انقلابی ایران قطب نمای بصیرت در دست همواره پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود تا به این مملکت آسیبی نرسد.

در این بیانیه تاکید شده است: با روی کار آمدن دولت یازدهم مردم چشم انتظار تحقق فرامین مقام معظم رهبری و حل مشکلات کشور بدون حاشیه‌های سیاسی هستند. اما فتنه‌گران 88 جابه‌جایی دولت را فرصت مغتنمی برای مطرح شدن در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور دیده و سعی دارند خود را بر دولت یازدهم تحمیل کنند.

شورای بسیج رسانه استان در این بیانیه آورده است: انتظار آحاد ملت از دولت یازدهم این است که در مقابل اصلی‌ترین ناقضان وحدت، امید و نشاط مردم در سال88 که علیه رأی 40 میلیونی ملت دست به کودتا زدند، سکوت نکرده و از نفوذ آنها به مراکز خرد و کلان تصمیم‌گیری کشور جلوگیری کند.

جامعه رسانه‌ای خراسان جنوبی همانند سایر اقشار انقلابی مردم، مناصب مدیریت خرد و کلان کشوری و استانی را جایگاه همراهان فتنه 88 نمی‌داند و از دولت یازدهم انتظار دارد با برائت کامل از فتنه‌گران و همراهان آنها، دقت و توجه کافی را در این امر خطیر داشته باشد.

در پایان سازمان بسیج رسانه‌ خراسان جنوبی از آحاد ملت ایران به ویژه همه مدیران مسئول رسانه ها و خبرنگاران و نخبگان استان دعوت می‌کند دوشادوش اقشار مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در مراسم و آئین‌های گرامیداشت این روز بزرگ و فراموش نشدنی شرکت نموده با صدای بلند مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر، عزم راستین خود را در حمایت و همراهی با نظام خود نشان دهند.

انتهای پیام/69008/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول