اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان:

9 دی آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبید

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان در ادارات و کارخانجات گفت: خروش مردم در 9 دی نقطه پایان فتنه و معبر آن بود و آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبید.

9 دی آخرین میخ را بر تابوت فتنه کوبید

محمد رضوان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، هدف فتنه را گمراه کردن مردم دانست و اظهار داشت: مهمترین دستاورد قیام خودجوش مردم در 9 دی ماه دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی حضور خودجوش ملت ایران در راهپیمایی 9 دی را بی‌نظیر و غیر قابل باور خواند و  شرکت همه اقشار از طبقات مختلف اجتماعی و از سلایق مختلف سیاسی حامی نظام دینی و حضوری سرشار از شور عاشورایی همراه با یقین قلبی را از ویژگی‌های این حماسه مردمی برشمرد.

معاون سابق سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان با اشاره به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در مورد حماسه 9 دی، بر لزوم زنده نگه داشتن این واقعه به عنوان یک درس عبرت‌آموز به ویژه برای نسل جوان تأکید کرد.

رضوان‌نژاد عنوان کرد: فتنه 88 یک هشدار و درس بزرگی برای همگان بود و از جمله دستاوردهای مهمی که به همراه داشت، نقش سازنده و مدیریتی مقام عظمای ولایت در خنثی‌سازی فتنه دشمن بود که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی فتنه 88 که از دیگر فتنه‌های دشمن پیچیده‌تر بود تنها با عنایت حق و رهبری و هدایت مقام معظم رهبری دفع شد و ملت به واسطه پیروی از ولایت فقیه توانستند از این آزمون نیز سربلند بیرون بیایند.

وی ماهیت انقلاب اسلامی ایران را ضداستکباری خواند و بیان داشت: این انقلاب به دلیل داشتن چنین ماهیتی که موجب شد حاکمیت الهی را مجددا در دنیا ایجاد سازد و ملت‌ها را به آموزه‌های دینی دلگرم کند، از همان ابتدا با انواع دشمنی‌ها و فتنه‌ها مواجه بوده است.

این کارشناس سیاسی تهاجم، کودتا، ترور شخصیت‌ها و رهبران، تحریم مستمر ظالمانه را از جمله فتنه‌های صورت گرفته علیه ملت ایران دانست و تصریح کرد: همه تهدیدات شدید دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی از کینه عمیق استکبار با محوریت آمریکای جهانخوار و همکاری عوامل داخلی و خارجی او از حاکمیت دینی حکایت می‌کند.

وی پایبندی به اصول نظام اسلامی را راهگشا و عامل ایستادگی ملت ایران در برابر تمام فتنه‌های دشمن ذکر و عنوان کرد: دشمن با درک این موضوع، تنها در صورتی از دسیسه‌های خود چشم‌پوشی می‌کند که از این اصول که همان حاکمیت نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است، دست برداریم و دشمن به کمتر از این راضی نمی‌شود.

انتهای پیام/2406/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول