اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج نیشابور:

عده‌ای دنبال تطهیر سران فتنه و عادی‌سازی وجهه آنان هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: عده‌ای رفع حصر سران فتنه را تبدیل به مطالبه‌ کرده و در واقع به دنبال تطهیر و عادی‌سازی وجهه آنان هستند.

عده‌ای دنبال تطهیر سران فتنه و عادی‌سازی وجهه آنان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسین رحیمی ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه شهید عابدی در مسجد محمد ابن عبدالله اظهار کرد: حماسه ماندگار 9 دی کاری نبود که با اراده انسانی انجام‌پذیر باشد بلکه دست قدرت خدای متعال، روح ولایت و روح حسین ابن علی(ع) در لحظه این حماسه ماندگار دیده می‌شد.

وی اضافه کرد: این ماندگاری در گرو گره خوردن به عمق آگاهی و باور مردم است و باید تلاش کنیم حرف اصلی ملت یعنی حرکت در سایه دین تبیین شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با واکاوی فتنه 88 تصریح کرد: درست است که 13 میلیون رأی پشت سر نامزدهای انتخاباتی سال 88 بود و آنها خواهان تغییر وضعیت موجود بودند اما هواداران آنان خیلی زود از رفتارهای غیرقانونی نامزدهای انتخاباتی فاصله گرفتند و به روشنگری‌های مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند.

رحیمی در ادامه به طراحی فتنه در اتاق فکر‌های خارج از کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با استفاده از مهره‌های فریب‌خورده طرح پیچیده‌ای را تا تسخیر ایران دنبال می‌کرد.

وی به دلایل بازخوانی‌های مکرر این فتنه اشاره کرد و افزود: فتنه 88 برنامه پیچیده دشمنان و ماحصل 10 تا 15 سال برنامه‌ریزی و الگوی نسبتاً جامعی از چگونگی ترکیب آخرین ایدها و شیوه‌های دشمن برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خاطرنشان کرد: مواضع مخالفان جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که جریان مخالف همچنان از آموزه‌ها، برنامه‌ها و شیوه‌های فتنه 88 درصدد اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر فرصتی برای زنده کردن فتنه استفاده می‌کنند و حتی رفع حصر سران فتنه را تبدیل به مطالبه‌ای در بین افکار عمومی کشور کردند و در واقع به دنبال تطهیر سران فتنه و عادی‌سازی وجهه آنان هستند.

انتهای پیام/2202/ز30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول