اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

فتنه 88 فضای کشور را بسیار غبارآلود کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به فضای التهابی که بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری بر کشور عارض شد، گفت: فتنه 88 بسیار سنگین بود و فضای کشور را غبارآلود کرد.

فتنه 88 فضای کشور را بسیار غبارآلود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری ظهر امروز در جمع مردم این شهر در مسجد انقلاب، اظهار داشت: دشمنان به این فتنه بسیار دل بسته بودند و تصور می‌کردند که می‌توانند این فضا را به نفع خود رقم بزنند.

وی افزود: با این همه به خاطر بصیرت مردم حماسه 9 دی شکل گرفت و فتنه گران مغضوب خداوند قرار گرفته و شکست خوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه فتنه‌گران خون شهدا را نادیده گرفته و قداست عاشورا را شکستند، متذکر شد: آنان تصور می‌کنند که ملت آن فتنه را فراموش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح برخی مسائل در مورد سوء‌تفاهم بودن حوادث بعد از انتخابات انحراف است، عنوان کرد: آیا این همه حرمت شکنی و غبارآلود کردن فضا را می‌توان سوءتفاهم نام نهاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: امروز بار دیگر ملت به همین مناسبت به صحنه آمده تا شماها را از خواب غفلت بیدار کند.

به گزارش فارس، در این آیین شرکت کنندگان با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر منافق حماسه 9 دی را گرامی داشتند.

همچنین در محل ورودی مسجد انقلاب طوماری در محکومیت فتنه گران نصب شده بود که به امضای شرکت کنندگان در این مراسم رسید.

در بخشی از این طومار آمده است: 9 دی، روز اعلام وفاداری ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران به ولایت است که به حق روز بصیرت نام‌گذاری شده است.

در متن این طومار تصریح شده است: ما امضاکنندگان اعلام می‌داریم تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و حامی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی بوده و در مقابله با هرگونه تهدید با آگاهی و بصیرت ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول