اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه استان گلستان:

بصیرت و هوشیاری علما و طلاب مانع بروز فتنه می‎شود

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با اشاره نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: بصیرت و هوشیاری علما و طلاب مانع بروز فتنه می‎شود.

بصیرت و هوشیاری علما و طلاب مانع بروز فتنه می‎شود

حجت‎الاسلام مصطفی ملکی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: طلاب علوم دینی و روحانیون در تبیین ویژگی‎های این روز مهم و تاریخی وظیفه سنگینی دارند.

وی افزود: طلاب و روحانیون به عنوان وارثان پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) که وظیفه سنگینی در تبلیغ معارف و ارزش‎های دینی و حراست از آنها دارند، حماسه 9 دی ماه را به عنوان نماد استکبارستیزی تلقی کرده و در راه پاسداشت ارزش‎های این روز تلاش می‎کنند. 

حماسه 9 دی ماه در استان گلستان با حضور پرشور طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد

مدیر حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال‎های گذشته حماسه 9 دی ماه در استان گلستان با شکوه بیشتر و با حضور پرشور مردم ولایت‎مدار استان به ویژه طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.

ملکی ادامه داد: حضور پرشور ملت در دفاع از ارزش‎های نظام و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام راحل و مقام معظم رهبری، خدشه‎ناپذیری اصول و پایداری در راه آنها را ثابت کرد.  

وی با اشاره به اقدامات فتنه‎گران در سال 1388 یادآور شد: در این فتنه بزرگ که دشمنان انقلاب و ملت با هدف نفی نظام به راه‎انداخته بودند متاسفانه ظلم‎های زیادی به نظام اسلامی و ملت ایران صورت گرفت.   

مدیر حوزه علمیه استان گلستان یکی از دلایل شکست فتنه 1388 را مصادف شدن آن با ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان عنوان و یادآور شد: ملت ایران با مشاهده اهانت به مقدسات دینی به ویژه امام حسین (ع) در روز عاشورا و مقایسه آن با شعارهای فتنه‎گران، به غیرواقعی و فریبکارانه بودن اعمال و رفتار آنها پی‎بردند. 

ملکی با یادآوری این نکته که تقابل حق و باطل از ابتدا وجود داشته و تا روز قیامت هم ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: از آنجاییکه برخی از دولت‎های غربی منافع خود را با موجودیت نظام اسلامی ایران در تضاد می‎بینند همچون گذشته به توطئه‎افکنی‎های خود در آینده ادامه خواهند داد.

به گفته این مسئول، تنها راه عبور از بحران‎ها وحدت تمام آحاد جامعه حول محور ولایت مطلقه فقیه عنوان و تاکید کرد: با هدایت‎ها و رهبری‎های حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان جانشین شایسته امام راحل، نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران، فتنه 1388 را با سربلندی پشت‎سر گذاشتند.  

انتهای پیام/‌83003/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول