اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست سه نماینده فوتبال همدان رخ داد

جمعه تلخ فوتبال همدان با شکست بانوان پاس، شهرداری و جوانان پاس

تیم‌های فوتبال بانوان پاس در لیگ برتر و شهرداری همدان در لیگ دسته سه و تیم جوانان پاس در لیگ دسته یک کشور باعث شد تا جمعه تلخی در رشته فوتبال همدان رقم بخورد.

جمعه تلخ فوتبال همدان با شکست بانوان پاس، شهرداری و جوانان پاس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نمایندگان فوتبال استان که در لیگ‌های مختلف شاغل هستند در این هفته به موفقیتی دست نیافتند و روز جمعه تلخی را برای علاقه‌مندان به فوتبال رقم زدند.

بعد از چند روز سکوت خبری در رشته فوتبال سه تیم بانوان پاس در لیگ برتر و شهرداری همدان در مرحله دوم لیگ دسته سوم  و تیم جوانان شهرداری همدان در لیگ دسته یک کشور در خانه حریفان به میدان رفتند که هر دو تیم با شکست به همدان بازگشتند.

تیم فوتبال بانوان پاس همدان که دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با دو شکست سنگین برابر تیم‌های آینده‌سازان میهن نجف‌آباد و دلوارکشتی جنوب بوشهر را متحمل شده بود، جمعه به گرگان سفر کردند.

در این بازی دختران فوتبالیست همدانی با تیم قعرنشین گروه تیم وحدت گرگان مصاف داشتند که نتوانستند از این اختلاف رده‌های جدولی استفاده برده و با حساب سه بر دو بازی را به حریف انتهای جدول خود واگذار کردند.

شاگردان سکینه بیات سرمربی، نتوانستند بعد از دو هفته متوالی واگذاری بازی، به برد دست یابند و سومین شکست پیاپی را در دور برگشت متحمل شدند.

با انجام بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم فوتبال پاس احتمال سقوط در جدول را دارد و باید دید تا این تیم از رده پنجم چند پله سقوط خواهد داشت.

دیگر ناکامی فوتبال همدان در لیگ دسته سوم و در روز جمعه شکست خارج از خانه شهرداری‌چی‌های همدانی بود که در امیدیه و برابر تیم فرهنگ رامهرمز اتفاق افتاد.

شاگردان هادی گل‌محمدی که موفق شده بودند از مرحله نخست لیگ دسته سوم به همراه تیم بعثت کرمانشاه به مرحله بعد صعود کنند، ضمن بقا در لیگ سه رقابت سختی با 24 تیم حاضر در این مرحله برای صعود به لیگ دسته دو را دارند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در سه بازی قبل مرحله دوم برابر تیم‌های بازرگانی بهادری شیراز، ذوب آهن نوین اصفهان و بعثت کرمانشاه بازی را واگذار کرده بود در هفته چهارم به دنبال پیروزی بود.

جدال قعرنشین و صدرنشین گروه در امیدیه باعث جذابیت این بازی شده بود که در نهایت شهرداری همدان با حساب دو بر صفر بازی را برابر تیم فرهنگ رامهرمز واگذار کرد تا ضمن تثبیت قعرنشینی، چهارمین شکست تلخ متوالی خود را رقم بزنند.

با کسب این شکست تیم شهرداری همدان همچنان بدون امتیاز در جدول 11 تیمی گروه به عنوان یازدهم دلخوش است و باید دلخوش تصمیمات مسئولان باشگاه باشند تا کاری برای وضعیت اسفناک این تیم کنند.

تلخی ناکامی‌های فوتبالی استان به این دو شکست ختم نشد و تیم جوانان پاس که در سطح لیگ دسته یک فوتبال شاغل است، در حالی که با اقتدار در صدر قرار داشت، روند رو به رشد خود را نتوانست ادامه دهد و در هفته دهم این مسابقات بازی را به حریف کردستانی خود واگذار کرد.

تیم جوانان پاس همدان که قبل از این مسابقه با 22 امتیاز رده نخست جدول را در اختیار داشت در هفته دهم به مصاف تیم خورشید قروه کردستان رفت و در نهایت با یک گل بازی را واگذار و با توجه به نتایج به دست آمده به مکان دوم سقوط کرد.

علاقه‌مندان به فوتبال دلخوش بازی‌های امروز نمایندگان فوتبال استان در جام آزادگان هستند تا برابر حریفان مشهدی خود بتوانند با پیروزی تلخ این ناکامی‌ها را به دست فراموش بسپارند.

در چارچوب هفته سیزدهم جام آزادگان روز شنبه هفتم دی ماه از ساعت 14 به صورت هم‌زمان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد ابومسلم و پاس همدان به مصاف هم می‌روند و تیم الوند از تیم سیاه‌جامگان دیگر تیم مشهدی در ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/089020/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول