اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ دسته 3/

سفر 800 کیلومتری شهرداری همدان بدون 7 بازیکن

تیم قعرنشین فوتبال شهرداری همدان سفر طولانی را به امیدیه داشته تا برابر تیم صدرنشین فرهنگ رامهرمز به میدان برود.

سفر 800 کیلومتری شهرداری همدان بدون 7 بازیکن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در مرحله دوم به هفته چهارم رسیده است که در این هفته تیم شهرداری همدان باید در امیدیه به مصاف تیم فرهنگ رامهرمز برود.

تیم فوتبال شهرداری همدان که موفق شد در دور نخست لیگ دسته 3 به همراه تیم بعثت کرمانشاه به دور بعد صعود کند کار سختی برای صعود به لیگ دسته 2 دارد.

مرحله دوم لیگ دسته 3 که با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی در حال برگزاری است در نهایت دو تیم از هر گروه به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد.

در مرحله دوم لیگ دسته 3 تیم فوتبال شهرداری همدان با تیم‌های بازرگانی بهادری شیراز، ایرانجوان خورموج، مس شهربابک، خیبر خرم‌آباد، پتوی لاله اصفهان، فرهنگ رامهرمز، یادآوران شلمچه، ذوب آهن نوین اصفهان، بعثت کرمانشاه و شاهین‌نوین نطنز هم‌گروه شده است، برای صعود به لیگ دسته دوم تلاش زیادی کند و بعد حریف شهرداری خواهد بود.

در این گروه قرار بود تیم داتیس لرستان هم حضور داشته باشد که از ادامه مسابقات انصراف داده است و گروه دوم لیگ دسته 3 با حضور 11 تیم ادامه پیدا خواهد کرد.

تیم فوتبال شهرداری که در سه بازی ابتدایی نتوانسته امتیازی کسب کند و برودت و سرمای شدید باعث شده تا زمین اختصاصی باشگاه دچار یخ‌زدگی شود و به تبع آن سایر زمین‌های تمرینی سطح شهر همدان با این مشکل مواجه شده باشند.

شاگردان هادی گل‌محمدی با این شرایط مجبور شدند تا در تنها زمین چمن مصنوعی شهر همدان در ورزشگاه ملت تمرینات خود را انجام دهند که تعدد تیم‌های شاغل در لیگ‌های مختلف استان باعث شده تا این تیم در 20 روز اخیر کمتر از 10 جلسه تمرین داشته باشد.

نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته سوم با انبوهی از مشکلات راهی مسابقات لیگ دسته سوم شده است، آسیب‌دیدگی بازیکنان این تیم از حد معمول گذاشته و کار کادر فنی این تیم بسیار سخت‌تر از قبل شده است.

شهرداری‌‌چی ‌های همدانی در سه بازی نخست مرحله دوم با قبول شکست برابر تیم‌های ذوب آهن نوین اصفهان، بعثت کرمانشاه و بازرگانی بهادری شیراز شرایط مناسبی ندارد و خود را برای چهارم مصاف خود در مرحله دوم این رقابت‌ها آماده می‌کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در بازی برابر فرهنگ رامهرمز هفت بازیکن خود را به دلیل مختلف در اختیار ندارد به گونه‌ای که پیمان احتضاظی به دلیل محرومیت و محمود خالدیان را به دلیل مشکلات شخصی همراه تیم شهرداری در رامهرمز نیستند.

همچنین رسول جوادی، امین یادگاری، صادق دینی‌خواه، کاظمی صالحی و رضا قمری را هم به دلیل مصدومیت شرایط همراهی تیم شهرداری را در این هفته نداشتند.

سفر 800 کیلومتری شهرداری به جنوب خستگی زیادی را به بازیکنان این تیم تحمیل می‌کند و در یک اتفاق جالب در رامهرمز ورزشگاه وجود ندارد و بازی‌های این تیم باید در امیدیه برگزار شود.

تیم شهرداری برای اسکان در ماهشهر هتل ایرانیان را در نظر گرفته است و طی مسافت ماهشهر تا امیدیه هم سختی مضاعفی را بر شهرداری‌چی‌های همدانی تحمیل کرده است.

تیم فوتبال شهرداری که از امکانات بسیار مناسبی و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر زمین چمن اختصاصی، خوابگاه، سالن بدنسازی، مجموعه آبی(استخر، سونا و جکوزی) سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتبال کرده که امید زیادی برای صعود از این مرحله و درخشش در لیگ دسته سوم کشور دارند اما عدم وجود شرایط مناسب این تیم را از وضعیت آرمانی دور کرده است.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقات بین تیم‌های فرهنگ رامهرمز و شهرداری همدان را فیروز احمدیانی ( داور وسط)، حمیدرضا افشون و حسن حضرتی پور (کمک‌داور) از استان کهکیلویه و بویراحمد قضاوت خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان تا پایان هفته سوم و قبل از این مسابقه بدون امتیاز قعرنشین جدول است و تیم فرهنگ رامهرمز با کسب هفت امتیاز صدرنشین است.

در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتبال شهرداری همدان عصر فردا جمعه 6 دی از ساعت 14:15 در رامهرمز به مصاف تیم فرهنگ این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول