اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست نمایندگان فوتبال همدان

مردم از نتایج فوتبال لیگی همدان دلزده شدند

هفته‌ای که گذشت باز هم نتایجی به دست آمد تا هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال همدان دلزده‌تر شوند و برای داشتن یک تیم لیگ برتری قطع امید کنند.

مردم از نتایج فوتبال لیگی همدان دلزده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته‌ گذشته باز هم خبرهای فوتبالی برای ورزشی‌نویسان خوشایند نبود و با سختی بسیار دست به قلم شدند تا این رویدادها را اطلاع‌رسانی کنند.

شروع تلخ این اتفاقات از لیگ دسته سوم شروع شد و تیم شهرداری همدان که تنها نماینده فوتبال استان در این لیگ است در نخستین بازی دور رفت مرحله دوم نتوانست خوش بدرخشد و با وجود 6 بازیکن جدید با شکست سنگینی در شیراز بازگشت.

هادی گل‌محمدی مربی کاربلد و جوان تیم شهرداری تلاش زیادی برای صعود به این مرحله کرده، اما اتفاقاتی که یک سر این موضوع در اتاق مدیرعامل و باشگاه شهرداری است باعث شده تا این تیم نتواند به خوبی نتایج مناسبی را بگیرد.

پیمان صادقی مدیرعامل جوان و بی‌تجربه و جویای نام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان که از مدیران سفارشی مجموعه عریض و طویل شهرداری همدان است نتوانسته به خوبی بر تیم‌های لیگی این باشگاه نظارت و مدیریت عالیه داشته باشد و با وجود هزینه‌ای که از هفت‌خوان شورای شهر و هیئت مدیره باشگاه و سازمان متبوع گذشته و به تصویب رسیده اما نتایج مناسب و درخوری را در تیم‌های تحت حمایت این باشگاه دیده نمی‌شود.

انتصاب نیروی خدمات باشگاه شهرداری که سمت تدارک تیم را در مرحله نخست داشته به عنوان سرپرست تیم بزرگسالان که پست حساس و مهمی در تیم‌های فوتبال محسوب می‌شود شاهکار مدیرعامل جوان شهرداری‌چی‌های همدانی است که بی‌ارتباط به باخت سه بر صفر این تیم در هفته نخست مرحله دوم نیست.

تیم فوتبال در نخست گام سه بر صفر برابر تیم بازرگانی کوارشیراز تن به شکست داد تا نگرانی اهالی فوتبال همدان برای تیمی که از بهترین امکانات تمرینی برخوردار است بیشتر شود و در همین ابتدای راه، کار سختی را برای شاگردان هادی گل‌محمدی متصور باشند.

بانوان پاس همدان دومین اتفاق و شکست تلخ فوتبال همدان را در هفته گذشته رقم زدند و با وجود میزبانی در ورزشگاه شهدای قدس و در یک هوای برفی نتوانستند برابر حریف بوشهری خود به برتری برسند و با یک گل بازی را واگذار کردند.

شاگردان سکینه بیات مربی ملایری‌الاصل بانوان پاس همدان نتوانستند از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنند و با شکست برابر تیم دلوارکشتی جنوب بوشهر دور برگشت را با دو باخت متوالی شروع کردند.

در حال حاضر تیم بانوان پاس با همدان 19 امتیاز در میانه جدول قرار گرفته و با مشخص شدن نتایج هفته سیزدهم باید دید این تیم هم دچار سقوط جدولی خواهد شد یا خیر؟

الوندی‌ها که شاید یکی از بهترین دلخوشی فوتبالی‌های همدان در شروع فصل لیگ امسال بودند با نتایجی که کسب کرده‌اند خیلی زود همه را ناامید کرده و با باخت این هفته برابر طلایی‌پوشان صنعت نفت آبادان به نوعی باید از رفتن به لیگ برتر این تیم قطع امید کرد.

تیم فوتبال الوند که در مسابقات امسال در دو جبهه جام حذفی و لیگ دسته یک فعالیت داشت باعث شد تا دو مسابقه این تیم در لیگ معوقه شود و در بین تعطیلات نیم‌فصل بازی‌های معوقه الوند برگزار شد تا جدول قبل از شروع دور برگشت منظم‌ از نظر تعداد بازی‌ها باشد.

شاگردان رضا طلایی‌منش که این روزها چند تغییراتی داشته هفته گذشته شکست تلخی را در یاسوج و برابر تیم شهرداری این شهر به دست آورد و دلخوش این بود تا در دومین بازی و در آبادان با امتیاز از تیم صنعت نفت به همدان باز می‌گردد.

الوندی‌ها روز جمعه در آبادان نتوانستند موفقیتی را به دست بیاورند و با شکست دو بر یک بازی را به حریف نفتی خود واگذار کردند تا ضمن سقوط در جدول رده‌بندی به جایگاه هفتم و همچنین فاصله‌ای که در بین این تیم تا صدرنشین ایجاد شده امیدی برای لیگ برتری شدن این تیم که در ابتدای فصل روزنه امیدی را برای هواداران روشن کرده بود کم‌سوتر از قبل شود.

تیم فوتبال الوند تا پایان دور رفت 15 امتیازی شد و کار سختی را برای رسیدن به صدر دارد هرچند که فشردگی امتیازی در این جدول به گونه‌ای است تا از رده هفتم تا دوم تنها سه امتیاز فاصله دارد و در دور برگشت می‌تواند با جبران امتیازات از دست رفته خود را در بین تیم‌های مدعی مطرح کند.

روز 30 اردیبهشت 90 یکی از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی استان همدان رقم خورد که شاهکار و دسته‌گل عباس صوفی مدیرعامل وقت باشگاه پاس باعث شد تا تنها بخاطر تفاضل گل به لیگ دسته یک سقوط کرد و دو سال برای رسیدن به برگشت به لیگ برتر تلاش کرده اما به در بسته خورده است.

امسال سومین سال حضور پاس در همدان است که بعد از فراز و نشیب فراوانی که مدیریتی و کادر فنی این تیم ریشه‌دار وجود داشته اوضاع و احوالی خوبی از نظر مادی و همچنین کسب نتیجه در لیگ 92 ندارد.

پاس مدل 92 که با هدایت مجتبی خورشیدی شروع کرده نتایج یکنواختی نگرفته و با انجام 11 بازی که در دور رفت امسال کرده تنها 14 امتیاز گرفته و در رده هفتم جدول جاخوش کرده بود.

پاسی‌ها دلخوش کسر امتیاز تیم البدر بندرکنگ بودند اما با سقوط این تیم به قعر جدول نتایج بازی‌های معوقه روز جمعه باعث شد تا کاخ آرزوهای همدانی خراب شود و پاس باز هم سقوط کرد و جایگاهی بهتر از هشتم جدول پیدا نکرد.

پاسی‌ها تا پایان دور رفت 14 امتیازی شدند و با تفاضل گل بدتر در مکان هشتم جدول قرار گرفتند و فرصت برای جبران در دور برگشت دارند اما باید دید می‌توانند با تقویت تیم کنونی کاری برای رسیدن به بالای جدول می‌توانند بکنند.

فوتبال همدان در دهه 60 در سطح ایران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و با آمدن پاس به همدان رونق خاصی به خود گرفته شده است اما از سال 90 افت فوتبالی استان شروع شده که آرزوی همدانی‌ها داشتن یک تیم لیگ برتری است که در دور برگشت همه چیز مشخص خواهد شد که رویای مردم علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال تحقق پیدا می‌کند یا نه باز هم یک سال دیگر منتظر اتفاقات فوتبالی باشند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول