اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم فوتبال دسته یک جوانان ایران

خورشید قروه صدرنشین را به زیر می‌کشد؟

تیم فوتبال خورشید قروه در هفته یازدهم مسابقات گروه دوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور میزبان پاس همدان است.

خورشید قروه صدرنشین را به زیر می‌کشد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های فوتبال دسته یک جوانان کشور پس‌ فردا با برگزاری چهار دیدار برگزار می‌شود.

در یکی از بازی‌های گروه دوم، این هفته تیم فوتبال خورشید قروه در دیداری سخت و نفس‌گیر به مصاف پاس همدان، صدرنشین جدول رده‌بندی می‌رود.

خورشید قروه که با 12 امتیاز در رده هفتم این گروه 9 تیمی ایستاده است طی هفته‌های گذشته یک ناکام تمام عیار بوده است و در سه بازی متوالی به ترتیب مغلوب نفت امیدیه، ولایت اهواز و پتروشیمی ماهشهر شده است.

این در حالی است که پیش از برگزاری این بازی‌ها و تا پایان هفته هفتم، خورشید قروه مکان دوم جدول رده‌بندی را در اختیار داشت اما با نزولی که این تیم بدان دچار شده است اکنون حتی احتمال سقوط به دسته پایین‌تر نیز برای خورشید قروه وجود دارد.

خورشید قروه در آخرین دیدار خود در زمین پتروشیمی ماهشهر با نتیجه سنگین و دور از انتظار چهار بر صفر شکست خورد تا بیش از پیش در بحران فرو برود.

نماینده استان کردستان امیدوار است با غلبه بر پاس همدان، علاوه بر گریز از قعر جدول با برد برابر صدرنشین، روحیه خود را برای ادامه فصل و پنج دیدار باقی‌مانده بازیابد.

از سوی دیگر پاس همدان نیز در اندیشه تدوام صدرنشینی خود با غلبه بر میزبان است و با توجه به اختلاف امتیاز تیم‌ها در جدول، برد در بازی پنج‌شنبه برای پاس می‌تواند راه صعود به لیگ برتر را بیش از گذشته هموار کند.

پاس همدان در رقابت هفته دهم در خانه برابر صبای قم نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد و برای بازگشت بر روی ریل پیروزی به هر سه امتیاز بازی با خورشید قروه چشم دوخته است.

انتهای پیام/79012/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول