اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

رقابت در لیگ دسته 3 سخت شده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: رقابت در لیگ دسته سوم بسیار فشرده و سخت شده و حساسیت در این بازی‌ها بسیار بالا رفته است.

رقابت در لیگ دسته 3 سخت شده است

هادی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم سطح بالا و قابل قبولی دارد و تیم‌ها برای صعود برای لیگ بالاتر منسجم و با برنامه‌تر حضور دارند.

وی افزود: 24 تیم حاضر در این مرحله با جذب بازیکنان مطرح سعی دارند تا بتوانند از مرحله صعود کنند و در سه هفته نخست مسابقات به راحتی می‌شود سطح بالای رقابت‌ها را حس کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: رقابت در لیگ دسته سوم بسیار فشرده و سخت شده و حساسیت در این بازی‌ها بسیار بالا رفته است.

به گفته وی، شناخت تیم‌ها از هم و ارزیابی مرحله اولیه آن‌ها، کار را برای هم سخت کرده است.

گل‌محمدی با اشاره به مشکلاتی که در شروع مرحله نخست برای تیمش به‌وجود آمده تصریح کرد: برودت هوای همدان باعث شده تا زمین‌های تمرینی دارای چمن طبیعی غیرقابل استفاده شوند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل مجبوریم در یک زمین مصنوعی که برای تمرین همه تیم‌ها پیش‌بینی شده تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: امکان اینکه بتوانیم هر روز و در یک ساعت خاص در زمین چمن مصنوعی سعیدیه تمرین کنیم وجود نداشته و ندارد و به همین دلیل در سه هفته ابتدایی افت بسیار محسوسی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: عدم تمرینات منظم و سردی هوا باعث شد تا پنج بازیکن مصدوم داشته باشیم که در بازی این هفته ما حضور ندارد.

گل‌محمدی گفت: رسول جوادی، امین یادگاری، صادق دینی‌خواه، کاظمی صالحی و رضا قمری را نیز به دلیل مصدومیت، برای بازی برابر فرهنگ رامهرمز در اختیار نداریم.

وی افزود: پیمان احتضاظی به دلیل محرومیت و محمود خالدیان به دلیل مشکلات شخصی، همراه تیم نیستند که با این وصف بدون هفت بازیکن اصلی به جنوب سفر کردیم.

گل‌محمدی یادآور شد: دوری شهرهای تیم‌های حاضر در گروه باعث شده تحمل خستگی زیادی برای بازیکنان شده که این موضوع قطعاً در کیفیت بازی‌ها تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با امتیاز از رامهرمز برگردیم، اظهار داشت: مسئولان باشگاه شهرداری قول مساعد داده‌اند مشکلات زمین تمرینی را حل کنند تا بعد از بازگشت از رامهرمز بتوانیم با برنامه تمرینات خود را پیگیری کنیم.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقات بین تیم‌های فرهنگ رامهرمز و شهرداری همدان را فیروز احمدیانی (داور وسط)، حمیدرضا افشون و حسن حضرتی‌پور (کمک‌داور) از استان کهکیلویه و بویراحمد قضاوت خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان تا پایان هفته سوم و قبل از این مسابقه بدون امتیاز قعرنشین جدول است و تیم فرهنگ رامهرمز با کسب هفت امتیاز صدرنشین است.

در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم فوتبال شهرداری همدان عصر جمعه امروز از ساعت 14:15 در رامهرمز به مصاف تیم فرهنگ این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول