اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تسویه‌حساب با 29 بازیکن و مربی

طلسم تعلیق پاس همدان شکسته شد‌

سرانجام با شکسته شدن تعلیق تیم فوتبال پاس همدان، این تیم موفق شد تا بازیکنان جدید خود را برای دور برگشت ثبت قرارداد کند.

طلسم تعلیق پاس همدان شکسته شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به دلیل وجود پرونده‌های متعدد بدهکاران تیم فوتبال بزرگسالان پاس همدان را به حالت تعلیق درآورده بود سرانجام با تلاش مسئولان این باشگاه مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم صادر شد.

طلسم تعلیق تیم فوتبال پاس همدان در حالی شکسته شد که این تیم تنها چند روز تا نخستین بازی دور برگشت فرصت ندارد.

نامه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر مساعدت فدراسیون با تیم پاس برای رفع تعلیق و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه پاس باعث شد تا ضمن رفع تعلیق، مجوز ثبت قرارداد هفت نفر از بازیکنان پاس صادر شود.

خبرهایی از باشگاه پاس به گوش می‌رسد که مسئولان این باشگاه، با دادن چک شخصی، طلب 29 نفر از بازیکنان و کادر فنی سال‌های گذشته را تسویه کردند تا کمیته انضباطی با مجوز رفع تعلیق پاسی‌ها موافقت کند.

مسئولان باشگاه پاس 25 روز فرصت دارند تا از همه طلبکارانی که در کمیته انضباطی علیه این باشگاه پرونده مالی دارند رضایت گرفته با تسویه مالی مانع کسر امتیاز از تیم بزرگسالان شوند.

حالا باید دید با تزریق بودجه لازم بدهی ادوار گذشته تیم فوتبال پاس تسویه خواهد شد یا خیر؟

در این شرایط پاسی‌ها موفق شدند، داوود حقی هافبک میانی، حسن اشجاری مدافع چپ، بابک بیداری دفاع میانی، یاور پورنامدار هافبک میانی، مهدی الهاهی مهاجم، احسان پیرهادی مهاجم و علیرضا ادیب هافبک دفاعی را برای دور برگشت به ترکیب قبلی خود اضافه کنند.

حالا باید دید کمیته انضباطی مجوز حضور و کارت بازی این هفت بازیکن جدید پاس را صادر خواهند کرد و می‌توانند در بازی برابر ابومسلم مشهد به میدان بروند؟

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های ابومسلم مشهد و پاس همدان را سیدحسین زرگر (داور وسط)، محسن سلطانی و مهدی سیفی (کمک‌داور) و محمد جلیلوند (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که محمد پیروزرام به عنوان ناظر تیم داوری حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 14 و تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول گروه دو جام آزادگان قرار گرفته و تیم ابومسلم با 11 امتیاز رده یازدهم این جدول را از آن خود کرده است.

در چارچوب هفته نخست دور برگشت جام آزادگان مسابقه بین ابومسلم مشهد و پاس همدان روز شنبه 7 دی ماه از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول