اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

نمی‌توانم بدون زمین تمرین معجزه کنم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان لازمه موفقیت در یک تیم فوتبال را داشتن امکانات مناسب دانست و گفت: از تیمی که در دو هفته تنها سه جلسه تمرین نصف و نیمه داشته نباید انتظار معجزه داشت.

نمی‌توانم بدون زمین تمرین معجزه کنم

هادی گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با وجود اینکه همه اهالی فوتبال فکر می‌کنند شهرداری در شرایط بسیار ایده‌آلی است و با این امکانات باید به لیگ دسته 2 صعود کنیم واقعاً تصور اشتباهی دارند.

وی افزود: موفقیت در مرحله نخست لیگ دسته 3 فقط و فقط به دلیل داشتن زمین تمرینی مناسب و اختصاصی و تمرینات روزانه و پرفشار بود اما در تعطیلات نیم‌فصل و در 15 روز گذشته شاید تنها سه جلسه تمرین کرده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان اضافه کرد: زمین شهرداری به دلایل مختلف قابل استفاده نیست و باید در زمین شهرک الوند یا چمن مصنوعی سعیدیه تمرین کنیم اما در این زمین نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

به گفته وی؛ در 15 روز گذشته با همه حمایت‌های هیئت فوتبال و باشگاه پاس تنها سه جلسه در نصف زمین سعیدیه برگزار کردیم که این برای یک تیمی که در کوران مسابقات است و انتظار صعود دارد اصلاً منطقی نیست.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه دنبال بهانه نیستم و فقط می‌خواهم اهالی فوتبال و مردم بدانند که با این وضعیت، نباید انتظار زیادی داشته باشند تصریح کرد: لازمه رسیدن به موفقیت در یک تیم فوتبال داشتن امکانات مناسب است تیمی که در دو هفته تنها سه جلسه تمرین نصف و نیمه داشته از آن انتظار معجزه نداشته باشند.

وی با بیان اینکه بعد مسافت در گروه جنوب و طولانی بودن شهرها از همدان یکی از بزرگترین مشکلات تیمش است خاطرنشان کرد: ما در یک گروهی قرار داریم که تنها کرمانشاه به ما نزدیک است و 10 تیمی که در گروه هستند در نقاط دور دسترس کشور قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان یادآور شد: بنا به مسائل مختلف، مجبور هستیم زمینی سفر کنیم و همین خستگی طولانی مدت در راه و سفر با اتوبوس نمی‌توان از بازیکنان انتظار معجزه داشت.

وی در مورد بازی هفته گذشته برابر نماینده شیراز و باخت سنگین سه بر صفر برابر این تیم ابراز داشت: به طور حتم اختلاف ما با تیم بازرگانی کوارشیراز سه گل نبود اما خستگی و نداشتن تمرین مناسب باعث شد تا در نخستین گام شکست بدی را پذیرا باشیم.

گل‌محمدی با ابراز ناخرسندی از شرایط موجود عنوان کرد: همه موارد را مکتوب به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اعلام کردم که با این شرایط نمی‌شود انتظار هیچ اتفاقی از تیم فوتبال شهرداری داشت.

وی با اشاره به اینکه در نیم‌فصل 6 بازیکن جدید به تیمش اضافه شده است افزود: از نظر فنی تیم شهرداری در شرایط خوبی است و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را تقویت کنیم اما نداشتن زمین، سفر زمینی برای انجام بازی‌ها و بعد مسافت شهرهای میزبان، روی کیفیت کار ما اثر منفی خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در مورد بازی امروز تیمش برابر تیم بعثت کرمانشاه گفت: بعد از بازگشت از شیراز، تمرینات منظم و منسجمی نداشتیم و فقط به ریکاوری و دویدن پرداختیم.

وی تأکید کرد: باید گفت در یک شرایط نامطلوب برای این دیدار حساس و سخت به کرمانشاه سفر کردیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه شناخت کافی از نماینده فوتبال کرمانشاه دارد یا خیر؟ اضافه کرد: شناخت ما همان بازی دور نخست است که موفق شدیم تیم بعثت را در کرمانشاه شکست دهیم هر چند همه تیم‌ها تغییراتی در تعطیلات داشتند اما با شرایطی که داریم سعی می‌کنیم با امتیاز به همدان بازگردیم.

وی افزود: برای بازی با کرمانشاه سه بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداریم که امین یادگاری حسین زرین‌چنگ به دلیل مصدومیت همراه تیم نیستند و همچنین کارت بازی محسن مطلق هنوز صادر نشده است.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و شهرداری همدان را سعاد وفاپیشه (داور وسط)، رامین بابایی و حامد احمدی (کمک داور) و پیام صاری‌اصلانی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه 25 آذرماه از ساعت 14 در ورزشگاه تختی کرمانشاه به مصاف تیم بعثت این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول