اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان:

باید از ورود فتنه‌گران به ارکان نظام جلوگیری شود

مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان گفت: باید از ورود فتنه‌گران 88 زیر پوشش‌های جدید به ارکان نظام جلوگیری شود.

باید از ورود فتنه‌گران به ارکان نظام جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا نیلچی سه‌شنبه شب در جمع سرپرستان دفاتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمان با عرض تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و شهدای دشت کربلا اظهار داشت: حضور موفق بیش از 5 هزار ناظر در یک‌هزار و 400 شعبه اخذ رأی در استان کرمان موجب خرسندی و خشنودی است.

وی با تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران و عوامل نظارتی استان کرمان بر لزوم آمادگی کافی به منظور برگزاری هر چه مطلوب‌تر انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی تأکید کرد.

نیلچی با اشاره به دستاوردهای انتخابات اذعان داشت: تمام دنیا حتی دشمنان بر سلامت انتخابات ایران اذعان دارند و این انتخابات‌ها نمایش مردم‌سالاری دینی و پختگی بزرگان سیاسی در گفتار، رفتار و جابه‌جایی قدرت در درون جامعه اسلامی است.

مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان با اشاره به تبریک سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نامزد منتخب تصریح کرد: تبریک به نامزد پیروز نشانه بلوغ سیاسی بزرگان و سیاسیون جمهوری اسلامی است.

نیلچی گفت: در این انتخابات دروغ‌ها و ادعاهای تقلب دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات‌های گذشته برملا شد و اقدامات فتنه‌گران در سال 88 غیر قابل دفاع است.

وی گفت: باید گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری توسط مسئولان و مردم نصب‌العین قرار گیرد.

نیلچی ابراز داشت: باید از ورود فتنه‌گران 88 زیر پوشش‌های جدید به ارکان نظام جلوگیری شود.

وی با اشاره به تهدیدهای پیش رو عنوان کرد: در صورت عدم تحقق نیازهای مردم توسط دولت جدید موجب ایجاد سرخوردگی در مردم می‌شود.

مدیرکل امور انتخابات شورای نگهبان خاطر نشان کرد: نباید گذاشت جریان‌های سیاسی مطرود از ظرفیت‌های مردم استفاده ابزاری کنند.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول