اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رابر:

فتنه‌ها با حضور مردم خاموش می‌شوند

فرماندار رابر گفت: فتنه‌ها با حضور مردم در صحنه‌های مختلف خاموش می‌شوند.

فتنه‌ها با حضور مردم خاموش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، علیرضا مرادی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رابر حماسه 9 دی را نماد حمایت مردم ولایتمدار و آگاه از ولایت‌فقیه دانست و اظهار داشت: فتنه‌ها با حضور مردم در صحنه‌های مختلف خاموش می‌شوند و 9 دی یکی از نمونه‌های بارز حضور مردم برای خنثی کردن فتنه بود.

وی بیان کرد: 9 دی پیوند عاشورایی ملت با بصیرت با رهبر خردمند خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود و این حماسه بر همگان روشن ساخت که مردم برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حریم ولایت فقیه لحظه‌ای درنگ نکردند.

فرماندار رابر ضمن تشریح وقایع حماسه 9 دی بر اهمیت بزرگداشت این روز در جامعه، مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: در حادثه 9 دی اگر تدبیر مقام معظم رهبری و بینش سیاسی مردم نبود، انقلاب و نظام با آسیب جدی مواجه می‌شد.

مرادی خاطر نشان کرد: هر گاه مردم در صحنه حضور یافته‌اند، فتنه‌ها را خاموش، نظام و انقلاب را بیمه و دشمنان را مأیوس و ناامید کرده‌اند و حرکت مردم در روز حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

وی گفت: 9 دی بر اساس دو مؤلفه ایمان و اعتقادات دینی و حضور پرشور مردم خلق شد که برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت و برای همیشه ماندگار و درسی برای نسل‌های آینده شد.

مرادی افزود: مردم در 9 دی ماه با حضور خود در خیابان‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و تکلیف را بر همگان مشخص کردند.

وی با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، اذعان داشت: 9 دی روزی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که هیچگاه از یاد و خاطره تاریخ نمی‌رود.

این مسئول ادامه داد: 9 دی به همه نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره حافظ نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام به پشتوانه قوی مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با قدرت در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد.

مرادی با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور در شهرستان رابر از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا ضمن حضور پررنگ در جلسات و برنامه‌های 9 دی ماه و با برگزاری مراسم تبلیغی مردم را برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت کنند.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول