اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی موتلفه اسلامی شهرستان ورامین:

9 دی ثابت کرد خواب فتنه‌گران تعبیر نمی‌شود

سخنگوی موتلفه اسلامی شهرستان ورامین گفت: 9 دی ثابت کرد خواب فتنه‌گران تعبیر نخواهد شد.

9 دی ثابت کرد خواب فتنه‌گران تعبیر نمی‌شود

فتح‌اله فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن انتقاد از برخی مواضع ماه‌های اخیر فتنه‌گران گفت: رافت اسلامی در مورد فتنه‌گران سبب شده تا آن‌ها هر روز گستاخ‌تر از روز گذشته شوند، به جای آن‌که از نظام اسلامی در برخورد همراه با رافت با فتنه 88 تشکر کنند پا را فراتر از حد گذاشته و در مورد اشتباه مردم در انتخابات سخن می‌رانند و خود را طلبکار مردم و نظام در سال 88 می‌دانند.

سخنگوی موتلفه اسلامی شهرستان ورامین تصریح کرد: نظر برخی از آقایان این است که اگر گزینه مورد نظر آن‌ها پیروز انتخابات نشود تقلب صورت گرفته است، فتنه‌گران اکنون بی‌شرم‌تر از گذشته از بخشش مردم سخن می‌گویند، بخشش چه؟ بخشش اینکه به نامزد مورد نظر آنها رای نداده‌اند؟ بخشش اینکه جمهوری اسلامی خواستند؟ بخشش اینکه پاسخ هتاکی روز عاشورا را در 9 دی ماه دادند؟ خوب است آقایان بدانند مردم هرگز جنایات آن‌ها در سال 88 را فراموش نمی‌کنند.

مشاور شهردار ورامین، اینگونه اظهارنظرها را «فرار به جلو» خواند و اضافه کرد: مردم در روز 9 دی ثابت کردند خواب فتنه‌گران تعبیر نخواهد شد و به خوبی رسم رفاقت را به جای آوردند و به حق از خواص سبقت گرفتند.

این فرزند شهید شروع جنگ نرم را از سال 67 دانست و ادامه داد: ساده‌لوحی است اگر فتنه را از سال 88 بررسی کنیم، خیر، استکبار جهانی و مزدوران داخلی‌اش از سال 67 فتنه را در کشور پایه‌ریزی کردند اما اشتباه این افراد در این نکته بود که نمی‌دانستند روحیه بسیجی ملت ایران با انقلاب‌های رنگی سازگار نیست و حتی اگر خواص دچار اشتباه شوند همسو با علی زمان راه ولایت را ادامه می‌دهند.

سخنگوی ائتلاف پیروان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک تاکید کرد: به جای فرار به جلو بهتر است فتنه‌گران به اشتباهات خود اعتراف و عذرخواهی کرده و از راهی که رفته‌اند، ابراز پشیمانی کنند چراکه فتنه 88 یک سوء‌تفاهم نبود و مردم بصیر ما در مراسم گرامیداشت 9 دی امسال نشان خواهند داد همواره همراه با امام خامنه‌ای خواهند بود و از فتنه و فتنه‌گر بیزارند.

فرجی، 9 دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: مردم در 9 دی ثابت کردند در پشتیبانی از ولایت مصمم هستند.

این فعال سیاسی شهرستان ورامین با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم ورامین، پیشوا و قرچک در حرکت کفن‌پوش و با پای پیاده در 9 دی به سوی بیت مقام معظم رهبری گفت: مردم ورامین 31 سال قبل از سال 88 یعنی در 10 دی ماه 57 با تقدیم شهیدان حسن کریمی، مسعود میرزایی و حسین شیرازی ولایت‌مداری خود را نشان دادند و امسال نیز با حضور پرشور در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و شهدای 10 دی نشان خواهند داد لحظه‌ای از حمایت رهبری عزیز دست نخواهند کشید.

انتهای پیام/2462/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول