اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

فتنه‌گران 88 اصل انقلاب را مورد هجوم قرار دادند

امام جمعه بافت گفت: فتنه‌گران در سال 88 اصل انقلاب اسلامی یعنی ولایت را مورد هجوم قرار داده بودند و مردم ولایتمدار و فهیم کشور با حضور به‌موقع خودشان از حریم ولایت دفاع کردند.

فتنه‌گران 88 اصل انقلاب را مورد هجوم قرار دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت به مسئله اخلاق در خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: انسان‌ها نیاز به محبت دارند و یکی از عوامل تحکیم خانواده صله ارحام و ارتباط با فامیل است.

وی افزود: روایات فراوانی در زمینه صله ارحام و برکات آن وجود دارد، قطع رحم عمر و روزی را کم می‌کند و هم مشکلات عدیده‌ای در زندگی به وجود می‌آورد.

ابراهیمی بیان داشت: اسلام می‌خواهد از برکت روابط اجتماعی همه مؤمنان مثل دانه‌های تسبیح به هم وصل و از حال هم باخبر باشند و همچنین سر زدن و زیارت امام و مؤمنان و بزرگان و سادات نیز در اسلام مورد تاکید است.

خطیب جمعه بافت ابراز داشت: رئیس جمهور در سفر به سازمان ملل با ارائه پیشنهادی که حاوی گسترش صلح و مبارزه با خشونت و تروریسم بود و اینکه کشور ما به دنبال صلح در جهان است توانست با تهیه قطعنامه‌ای که 190 کشور جهان به آن رأی موافق دادند، دشمنی مانند آمریکا که ما را متهم به اعمال تروریستی می‌کرد را مجاب کند، این قطعنامه را امضا کند و این برکات زیادی دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه ایران اسلامی که اسلام ناب محمدی دارد، پیشرو صلح و محبت واقعی در جهان است، افزود: زمینه‌سازی ظهور حضرت صاحب‌الزمان (ع) یکی از اهداف جهانی انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک میلاد حضرت عیسی گفت: پیامبران دنبال مبارزه با طاغوت و استکبار بودند، اما ما پیروان حضرت عیسی و موسی را مشاهده می‌کنیم که هر چه ظلم و ستم است از ناحیه این به اصطلاح پیروان ایشان است.

ابراهیمی بیان داشت: مذاکراتی که صورت گرفت، موجب توافقاتی در ژنو شد و توقع همه پایبندی این کشورها به توافقات بود و دیدیم که هنوز جوهر توافق خشک نشده بود که آمریکایی‌ها با تحریم‌های جدید به همه ثابت کردند که مورد اعتماد نیستند.

وی اظهار داشت: اگر همه مدیران و مسئولان ما به صحنه بیایند و کمک کنند ما همه چیز در داخل داریم و می‌توانیم کالاهای اساسی را خودمان تامین کنیم، دانشمندان هسته‌ای ما در همین تحریم‌ها توانستند، انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز را برای ما بومی کنند.

ابراهیمی نهم دی را روز بصیرت، آگاهی و زمان‌شناسی مردم فهیم ما در دفاع از ولایت دانست و خاطر نشان کرد: فتنه‌گران اصل انقلاب اسلامی یعنی ولایت را مورد هجوم قرار داده بودند و مردم ولایتمدار و فهیم کشور با حظور به‌موقع خودشان از حریم ولایت دفاع کردند.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول