اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

تبعیت از رهبری راه مقابله با فتنه دشمنان است

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: نسل جوان باید بداند تنها راه مقابله با فتنه دشمنان تبعیت از رهبری ولایت فقیه است.

تبعیت از رهبری راه مقابله با فتنه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی امشب در جلسه ستاد برگزاری دهه‌فجر، 9 دی ماه و ششم بهمن ماه این شهرستان با تاکید بر اینکه روزهای یوم‌الله در تاریخ وجود دارد و در اذهان باقی می‌ماند، افزود: ارزش این روزها آنچنان است که تا نسل‌های بعدی ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره 9 دی ماه سال 88 بیان کرد: در این روز مردم به تبعیت از رهبر معظم انقلاب کار فتنه‌گران را نفی کرده و از نظام اسلامی حمایت کردند.

رسولی با تاکید بر اجرای برنامه‌های محوری در این روز یادآور شد: این روز به صورت خاص باید گرامی داشته شود.

فرماندار آمل با اشاره به مسئولیت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این زمینه اظهار داشت: دلایل گرامیداشت و شکل‌گیری روزهای خاص کشور باید به نسل جوان انتقال پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه نسل جوان باید بداند تنها راه مقابله با فتنه دشمنان تبعیت از رهبری و لایت فقیه است، افزود: برنامه‌های گرامیداشت 9 دی ماه باید حول محور بصیرت‌افزایی اجرایی شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل همچنین با اشاره به مناسبت‌های بهمن ماه بیان کرد: حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل در ششم بهمن ماه برای این ملت فراموش شدنی نیست و آغازی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

وی با بیان اینکه نام مردم آمل برای همیشه تاریخ در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل آمده است، تصریح کرد: بزرگی حماسه‌ اسلامی سال 60 مردم آمل به گونه‌ای است که پژوهشگران به صورت ویژه می‌توانند درباره آن به تحقیق بپردازند.

رسولی یادآور شد: حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل باید به نسل جوان انتقال پیدا کند و این نسل بداند گذشتگان آنها چه رشادت‌هایی از خود باقی گذاشتند.

این مسئول بر برجسته شدن این روز با پشتیبانی فرهنگی و اجرایی در کشور تاکید کرد و خواستار اجرای تبلیغات محیطی و ارسال پروژه‌های در دست بهره‌برداری در ایام الله دهه فجر از سوی دستگاه‌های اجرایی شد.

انتهای‌پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول