اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بجنورد در مجلس:

مجلس ملاقات هیئت اروپایی با فتنه‌گران را بررسی می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد در مجلس گفت: مجلس ملاقات هیئت اروپایی با فتنه‌گران را بررسی و با مسببان آن برخورد می‌کند.

مجلس ملاقات هیئت اروپایی با فتنه‌گران را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، موسی‌الرضا ثروتی امشب در دیدار با اعضای حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: این اقدام سوال‌برانگیز است و مجلس از دستگاه‌های مربوطه در این‌باره به طور حتم توضیح خواهد خواست.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر قرار بود هیئت پارلمانی اروپایی‌‌ها به تهران بیاید باید مجلس از جزئیات این سفر آگاه می بود.

به گفته وی این در حالی بود که نمایندگان مردم در مجلس اطلاعی در زمینه جزئیات این سفر نداشتند.

وی با اشاره به دیدار هیئت پارلمانی اروپا با محکومین فتنه ادامه داد: بی گمان دیدار با این فتنه‌گران نوعی بدعت در عرصه دیپلماسی در جمهوری اسلامی ایران است.

ثروتی بیان کرد: فتنه‌گران 88 در نزد نظام اسلامی و مردم مطرود هستند از این رو دیدار هیئت پارلمانی اروپا با محکومین فتنه جای پرسش دارد.

این نماینده خراسان شمالی در مجلس در بخش دیگری عدم مشورت برای انتصاب معاونان استاندار و فرمانداران و برخی مدیران کل با نمایندگان استان را برشمرد و خاطر نشان کرد: به هر حال نمایندگان مردم انتظار دارند که در این زمینه مشورت‌هایی ارائه شده و از نیروهای هر دو طیف در مسئولیت‌ها استفاده شود.

به گفته این نماینده مجلس وقتی دولت یازدهم مدعی عدالت و میانه‌روی است این برای نمایندگان مردم انتظار ایجاد می‌کند تا به دولت توصیه کند تا از نیروهای هر دو گروه نیز در مدیریت‌ها استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه‌، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر گفته می‌شد، دولت اصلاحات اصلاً انتظاری نداشتیم.

وی یاد‌آور شد: نمایندگان استان از استاندار انتظار داشته تا از ظرفیت نیروهای اصولگرا در دستگاه‌های استان استفاده و همچنین در عزل و نصب‌ها نیز به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام/63002/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول