اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت مطرح کرد

نقش مهم ظرفیت کشاورزی جنوب کرمان در جایگاه وقف

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: با توجه به اینکه منطقه جنوب کرمان کشاورزی است و این ظرفیت می‌تواند، نقش مهمی در وقف در منطقه ایفا کند، اما جایگاه مهمی در استان نداریم.

نقش مهم ظرفیت کشاورزی جنوب کرمان در جایگاه وقف

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هفته وقف جیرفت اظهار داشت: همه باید در راستای نشر و ترویج فرهنگ وقف در جامعه تلاش کنیم و این کار باید به شکل مستمر باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه جنوب کرمان کشاورزی است و این ظرفیت می‌تواند نقش مهمی در وقف در منطقه ایفا کند، اما جایگاه مهمی در استان نداریم.

امینی‌روش تصریح کرد: این مهم باید در دستور کار قرار گیرد و کسانی که می‌توانند در این راستا نقش ایفا کنند، همکاری لازم را داشته باشند و این اقدامات هم مختص هفته وقف نباشد، شوراها، دهیاری‌ها، روحانیان و ... در زمینه فرهنگ‌سازی وقف در جامعه کمک کنند.

وی با بیان اینکه وقف باید مردمی و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم با درآمد پایین هم بتوانند، وقف کنند، خاطرنشان کرد: برای موقوفات باید پشتوانه‌ای وجود داشته باشد که وقتی موقوفه‌ای بعد از مدتی از انتفاع خارج شد با کمک این پشتوانه‌ها کار آن ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، این جلسه که با حضور فرماندار، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت و رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت برگزار شد، وضعیت وقف در منطقه بررسی و برای برنامه‌های هفته وقف در شهرستان جیرفت برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/80002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول