اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

دومین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: دومین همایش وقف و رسانه کرمانشاه با هدف ایجاد زمینه و آمادگی لازم برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برگزار می‌شود.

دومین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید‌محمدباقر حسینی‌اراکی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمانشاه اظهار داشت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار کننده همایشی با عنوان وقف، رسانه و حماسی اقتصادی است.

وی تصریح کرد: این همایش در بیست ‌و هفتمین روز از ماه صفر و قبل از شروع هفته وقف، به ‌عنوان شاخص‌ترین برنامه این هفته در استان کرمانشاه برگزار می‌‌شود.

حسینی‌اراکی این همایش را دومین همایش وقف و رسانه در استان معرفی کرد و افزود: هدف ایجاد زمینه و آمادگی لازم برای استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در خصوص تبلیغ و ترویج وقف و پوشش برنامه‌های مطلوب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: شعار این همایش «وقف، رسانه و حماسه اقتصادی» بوده و طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده در این همایش از فعالان حوزه رسانه مرتبط با وقف تقدیر به عمل می‌آید.

به گفته وی، برای برگزاری این همایش در استان فضا سازی‌هایی در قالب تبلیغات محیطی و جمعی صورت گرفته که بیان کننده آثار پربرکت وقف است.

حسینی‌اراکی خاطرنشان کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در 9 ماهه گذشته سال‌جاری عملکردهای مناسبی در خصوص ترویج فرهنگ وقف داشته و بیش از 300 خبر را در این مورد در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان کرمانشاه منتشر کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، جمع کل برنامه‌های خبری در بحث وقف را یک هزار و 850 دقیقه دانست و متذکر شد: برگزاری نشست‌های خبری در موضوع وقف، همایش تکریم امام‌زاده‌ها، همایش دست‌های مهربانی و بصیرت عاشورایی از دیگر برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه است.

به گفته حسینی‌اراکی وقف احسانی ماندگار و اقدامی خداپسندانه بوده که از طریق آن می‌توان بخش‌های قابل توجهی از مشکلات و تنگناهای جامعه را شناسایی و از بین برد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول