اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری همایش «وقف و رسانه» در یاسوج

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش وقف و رسانه در یاسوج خبر داد.

برگزاری همایش «وقف و رسانه» در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدرضا منصوری صبح امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به هفته وقف اشاره و اظهار کرد: دین مبین اسلام و ائمه معصومین(ع) بر وقف توجه و تاکید داشتند که این امر بیانگر اهمیت آن در فرهنگ اسلامی است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف در حل بسیاری از مشکلات جامعه می‌‌تواند نقش مهم و کارسازی ایفا کند از این‌رو کار وقف باید به سمت و سویی کشیده شود که نیازهای واقعی و اساسی جامعه را در راستای رفع محرومیت‌‌ها و تحقق عدالت اجتماعی تأمین کند.

وی با اشاره به این‌که رسانه‌ها نقش به‌سزایی در ترویج سنت حسنه وقف دارند، افزود: خبرنگاران، اصحاب رسانه‌ها و صاحبان قلم در ترویج سنت حسنه وقف و آگاه‌سازی جامعه ظرفیت و توانایی بسیار زیادی دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها چشم بینای جامعه و رابطان مسئولان و مردم به شمار می‌روند، ابراز داشت: امیدواریم همکاری‌ها و تعامل سازنده رسانه‌ها در موضوع وقف همواره ادامه داشته باشد از این‌رو از کلیه اصحاب رسانه برای انعکاس برنامه‌های اوقاف در هفته وقف تقاضای همکاری داریم.

وی با اشاره به لزوم تعامل تنگاتنگ و مستمر با رسانه‌های جمعی برای تبیین جایگاه وقف، اظهار کرد: همایش «وقف و رسانه» با رویکرد حماسه اقتصادی و با شعار «وقف، رسانه و حماسه اقتصادی» در مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

منصوری تصریح کرد: باید از ظرفیت بالای رسانه‌ها در خصوص ترویج فرهنگ وقف و جذب واقفان خیر استفاده شود که در این همایش سعی بر این داریم که ارتباط دوجانبه وقف و رسانه‌ها برقرار شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این همایش مدیران مسئول رسانه‌های فعال در استان و خبرنگاران حوزه وقف و بقاع متبرکه حضور دارند و از خبرنگاران فعال در این حوزه تجلیل می‌شود.

منصوری دیدار با نماینده ولی‌فقیه، استاندار، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدای استان، اهدای خون توسط کارکنان اداره اوقاف و فعال‌سازی وب سایت‌های اطلاع‌رسانی بقاع متبرکه استان را از برنامه‌های هفته وقف در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

وی در ادامه برگزاری نشست خبری در آستانه هفته وقف، برگزاری زیارت عاشورا و دعای کمیل در بقاع متبرکه شاخص استان، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، حضور فعال در نشریات و خبرگزاری‌های محلی و استانی و انتخاب دبیر ستاد هفته وقف و مسئول کمیته اطلاع رسانی هفته وقف را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول