اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

انقلاب اسلامی با روحیه مقاومت نابودشدنی نیست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی با روحیه مقاومت نابودشدنی نیست.

انقلاب اسلامی با روحیه مقاومت نابودشدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور عصر امروز در همایش بصیرتی سیاسی بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: با دقت کردن در کلام نورانی امام حسین (ع) موضع ما مشخص و تکلیف روشن می‌شود که کجا بایستیم و کجا سکوت کنیم.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) ریشه بسیاری از مصیبت‌های وارده بر جهان اسلام را سکوت عوام و خواص می‌داند، اگر چهره‌های مشهور جهان اسلام و عرصه سیاست می‌دانستند که هر یک از احکام الهی به دست آنها اجرایی می‌شود و سعادت آنها را به دنبال دارد و امنیت و آسایش ایجاد می‌کند، امروز اثری از ظالمان نبود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هدف از قیام امام حسین (ع) این بود که راه سعادت و همچنین چهره زشت ظلم و ظالم را نشان مردم بدهد و انتظاری که از مردم داشته، یاری مسلمین و مظلوم بوده است، اگر فرد و جامعه در مسیر انواع شهوات اعم از جاه و مقام، اقتصاد، چپاول و غارت بیت‌المال قرار بگیرد هر چیز وارونه می‌شود و کفر جای حق و باطل را می‌گیرد.

وی تصریح کرد: کسی که با شهدا و امام شهدا تاکنون محکم ایستاده است به او اصولگرای محض می‌گویند و مؤمن و شیعه واقعی است، ایستادگی و مقاومت در برابر سختی‌ها می‌تواند، رمز پیروزی باشد.

عرب‌پور اضافه کرد: خط مقاومت، خط مبارزه است و خط ایستادگی، خطی است که خداوند به ما نشان داده و اتصال به دین الهی و پیروی از حکومت اسلامی و ولایت الهی است که داشتن بصیرت و معرفت مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: انقلاب اسلامی مشابهت به تمام تاریخ دارد و تمام چکیده تاریخ یک‌جا در انقلاب اسلامی ما وارد شده و دارای مکتب ناب محمدی (ص) است.

عرب‌پور متذکر شد: انقلاب اسلامی یک مجموعه مقدس و نورانی از تاریخ انبیای الهی است و عرصه و عصر انقلاب اسلامی و تمرین آن‌چه در طول انقلاب رخ داده است بیشتر در حال تحقق آرمان‌های انبیای الهی هستند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان، این انقلاب را خوب نشنا‌خته‌اند، ویژگی و نرم‌افزار انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است و اجازه معامله را با هیچ‌کس نمی‌دهیم و تا روحیه مقاومت است، این کشور اسلامی نابودشدنی نیست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما باید از تاریخ، عبرت بگیریم، مردم ما جنگ هشت ساله را تبدیل به دفاع مقدس کردند و انقلاب اسلامی با اقتصاد مقاومتی به اینجا رسیده است.

وی در پایان اذعان داشت: دعوای ما با نظام سلطه در مورد انرژی هسته‌ای نیست و ارتباط و مذاکره نمی‌تواند، مشکلات کشور ما را حل کند، بلکه بحث بیداری و عدالت است.

انتهای پیام/80006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول