اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند:

16 آذر سرآغاز جنبش دانشجویی در تاریخ انقلاب اسلامی است

دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو، 16 آذر را سرآغاز جنبش دانشجویی در تاریخ انقلاب اسلامی دانستند.

16 آذر سرآغاز جنبش دانشجویی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز دانشجو، این روز را گرامی داشتند.

در این بیانیه می‌خوانیم: امروز روزی است که با شهادت سه تن از دانشجویان، بصیرت دانشجویی برای نخستین بار در میهن اسلامی نمایش داده شد.

دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در این بیانیه، ریشه این بصیرت را در اعتقادات و بینش اسلامی دانشجویان سال 1332 برشمرده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ‌امروز پس از گذشت بیش از نیم قرن از آن اتفاق راه پرافتخار شهدای دانشجوی روز 16 آذر ادامه یافته و روز به روز بر بصیرت و بینش دانشجویان افزوده شده است.

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز دماوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 16 آذر و حرکت انقلابی آنها، بار دیگر بر مواضع حقه جمهوری اسلامی در صحنه دیپلماسی جهانی تأکید و پافشاری کرده‌اند.

آنها خطاب به جهانیان اعلام کردند: دست‎یابی به قلل مرتفع دانش و فناوری یکی از اهداف بلند ما دانشجویان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که البته تکنولوژی صلح‎آمیز هسته‌ای یکی از مسیرهای رسیدن به این هدف است.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: دانشجویان آگاه و ولایت‎مدار میهن شهیدپرورمان تا پای جان در راه آرمان‎های بلند شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای جهاد علمی کشور (شهید شهریاری، شهید احمدی‎روشن، شهید علی‌ محمدی و ...) ایستادگی خواهند کرد و منویات حکیمانه رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‎ای همواره در این راه چراغ راهشان خواهد بود.

انتهای پیام/2568/س/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول