اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گیلان خبر داد

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در روستاهای گیلان

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری یادواره 10 شهید انقلاب اسلامی در روستاهای این استان خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در روستاهای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی مقدسیان بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به وجود 2 هزار و 592 روستا در استان اظهار کرد: یک‌هزار و 472 روستای گیلان دارای جمعیت بالای 20 خانوار هستند.

وی روستاهای دارای بالای 20 خانوار را دارای دهیار عنوان کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در روستاهای دارای دهیار تدوین می‌شود.

مقدسیان از برگزاری یادواره 10 شهید پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در روستاهای گیلان خبر داد و بیان کرد: یادواره شهدا در روستاهایی که دارای شهید انقلاب اسلامی هستند، برگزار می‌شود.

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به‌صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس روستایی را از برنامه‌های این کمیته دانست و تصریح کرد: برنامه مذکور با حضور اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در روستاها اجرا می‌شود.

*اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان شناسانده شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان نیز در جلسه مذکور بر برنامه‌ریزی به منظور برگزاری با شکوه جشن انقلاب در تمام روستاها تاکید کرد.

علیرضا شعبان‌نژاد با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی گیلان متولی تشکیل کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است، گفت: رابطه قوی جهاد سازندگی با روستاها و مقبولیت این سازمان بین روستائیان دلیل انتخاب مذکور است.

وی یادآور شد: امروز با نسلی مواجه هستیم که انقلاب را لمس نکرده و به این دلیل باید از ایام دهه فجر برای شناساندن انقلاب و اهداف آن به جوانان استفاده شود.

شعبان‌نژاد دهه فجر را فرصتی برای شکرگزاری در برابر نعمت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تنها فعالیت دولتی نیست و از مشارکت مردمی باید برای اجرای برنامه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/84001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول