اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس سیاسی بسیج:

بسیج مدافع انقلاب اسلامی و ارزش‎های آن است

کارشناس سیاسی بسیج گفت: شجره طیبه بسیج در طول عمر با برکت خود در 34 سال گذشته نشان داده مدافع انقلاب اسلامی و ارزش‏های متعالی آن است.

بسیج مدافع انقلاب اسلامی و ارزش‎های آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا قاسمی ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان که با حضور بیش از 100 نفر از اعضای حلقه‏های صالحین در مسجد مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‎ها و از خودگذشتگی‏های بسیجیان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بسیج ثابت کرد، مدافع راستین انقلاب اسلامی و ولایت‎ فقیه است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس بسیجیان در کنار سایر قوای مسلح کشور برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرد و با رشادت و فداکاری خود دشمن را به عقب راند.

کارشناس سیاسی بسیج تصریح کرد: این فداکاری‏ها و تلاش‎های بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس سبب شد تا جنگ تحمیلی به نفع ما پایان یابد و بسیج از این کوران مبارزه سربلند بیرون آید.

قاسمی خاطر نشان کرد: بعد از جنگ نیز بسیج نقش خود را در عمران و آبادانی و کمک به اقتصاد و فرهنگ جامعه انجام داد و در این راه فعالیت‏های فراوانی را از خود به یادگار گذاشته است.

وی با بیان اینکه بسیج تاکنون کشور را از بحران‏های فراوانی عبور داده است، اظهار کرد: قائله سال 78 و فتنه سال 88 از جمله بحران‏های کشور بود که با ورود بسیج مردمی ملت خنثی و دشمنان قسم خورده ملت را ناکام گذاشت.

کارشناس سیاسی بسیج تأکید کرد: اگر بسیج در کشور ما نبود معلوم نبود؛ اکنون ما در چه وضعیتی بودیم و مانند مردم عراق یا افغانستان و یا لبنان و فلسطین زندگی می‏کردیم.

قاسمی تصریح کرد: شجره طیبه بسیج در طول عمر با برکت خود در  34 سال گذشته نشان داده مدافع انقلاب اسلامی و ارزش‏های متعالی آن است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول