اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قروه:

نهم دی تبلور نظریه امام مبنی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی بود

جانشین فرمانده سپاه قروه گفت: حماسه نهم دی آزمون نهایی نظریه امام خمینی (ره) مبنی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی است که ثابت کرد اتکا به مردم، عامل اصلی اقتدار انقلاب اسلامی است.

نهم دی تبلور نظریه امام مبنی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سعید شعبانی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی که در فرمانداری قروه برگزار شد اظهار داشت: در این حماسه تدبیر رهبر معظم انقلاب سبب شد تا عمق فتنه آشکارتر شود و ریشه دشمنی‌ها در توهین به عاشورای حسینی بر همگان آشکار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به برنامه‌ریزی برای شکاف میان امت و رهبری کمر همت بسته بودند، این بار با نیرنگ‌های متفاوتی وارد شدند افزود: فتنه 88، پیچیده‌ترین فتنه تاریخ انقلاب بود که مرز میان حق و باطل با ترفند پیچیده دشمنان آشفته شده بود.

شعبانی افزود: با هلهله و شادی فتنه‌گران در عاشورای حسینی مشخص شد که ملت مسلمان ایران در هر شرایط غبارآلودی از چراغ بصیرت خود نور هدایت را دریافت خواهند کرد و گمراه نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان این ملت که با اهانت به ساحت بلند رهبری نظام، در تلاش بودند تا میان ولایت و مردم را با مخدوش کردن اصل ولایت فقیه فاصله بیندازند، تصریح کرد: دشمن با این اقدام مذبوحانه، تیشه به ریشه خویش زد و بنیان خود را کاملاً فنا کرد.

این مسئول با بیان اینکه در نهم دی 88 ایران اسلامی در دفاع از ساحت مقدس امام حسین(ع) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خویش، یکپارچه شور و شعور شد، افزود: این حماسه تیر خلاصی بر تلاش‌های دشمنان زد و آتش فتنه‌ای که بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از تمام ایادی و امکانات خویش روشن نموده بودند، دامان خوشان را گرفت.

وی افزود: ملت با بصیرت و آگاه ایران در طول تاریخ، بی‌نظیر و شایسته ستایش هستند و همانگونه که امام راحل فرموده‌اند از مردم عصر نبی مکرم اسلام نیز بهتر و پر افتخارتر است.

این مسئول با تاکید بر اینکه روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی نباید کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: یادآوری این حماسه در واقع یادآوری دوباره مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی است.

حماسه نهم دی انقلاب بزرگ ملت ایران بر مبنای بصیرت بود

سرپرست تبلیغات اسلامی قروه نیز در این نشست گفت: در روز نهم دی، مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام حسن رهبر با بیان اینکه دشمنان در این فتنه با غبارآلود کردن فضا سعی داشتند مردم ایران را گمراه کنند، تصریح کرد: بصیرت بالای مردم در این روز به جهانیان نشان داد که هرگز راه خود را گم نمی‌کند و از اصل اساسی انقلاب اسلامی خود که همان ولایت فقیه است، دست برنخواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های این روز بزرگ، اظهار داشت: مردم در همه صحنه‌های انقلاب اثبات کرده‌اند که صاحبان اصلی انقلاب هستند و برای حفظ آن از جان خود نیز می‌گذرند.

انتهای پیام/79009/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول