اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه سمنان:

دانشجویان سکان‎داران آینده انقلاب اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان سمنان گفت: دانشجویان سکان‎داران آینده انقلاب اسلامی و افسران میدان جنگ نرم هستند.

دانشجویان سکان‎داران آینده انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی صبح امروز در دیدار با دانشگاهیان، مورد دانشجویان و وظایف آنان اظهار کرد: برای آنکه تیر دشمن به سنگ اصابت کند، دانشجویان وظایفی‌ از قبیل شناخت نقاط ضعف اقتصاد و تلاش برای برطرف کردن آنها و همچنین تبیین روش‌ها و راهبردهای اجرای اقتصاد مقاومتی مهمی را در جامعه بر عهده دارند.

وی ادامه داد: راه انجام این وظایف در جامعه برای دانشجو چیزی جز تحصیل و تولید علم نیست که متأسفانه در چند دهه اخیر به تولید علم چندان توجهی نمی‌شد، اما در طی این چند سال اخیر با تدبر مقام معظم رهبری و به لطف خداوند توسعه علم در جامعه افزایش یافته است و تولید علم همچنان در حال پیشرفت است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان سمنان افزود:‌ ایران اسلامی از جهت تولید علم مقام اول را داراست؛ اما دانشجویان عزیز باید همچنان تلاش کنند تا هدف و فرمایشات مقام معظم رهبری که باید در تولید علم به جایی برسیم تا خط فارسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته شود و افراد برای استفاده از علوم ایران اسلامی به دنبال فراگیری زبان فارسی بروند، تحقق یابد.

موسوی افزود: متأسفانه دانشگاه در ایران با رویکردی سیاسی متولد شد و اساتید دانشگاه‌ها نگاهی غرب‌گرایانه داشتند، غافل از آنکه دانشگاه کمبریج انگلستان همان مدرسه قدیمی دینی خودشان بود که تبدیل به دانشگاه کردند.

وی افزود: همچنین اساتید و نویسندگان کتب درسی نیز غرب‌گرا بودند و این‎گونه فرهنگ غرب به کشور ما نفوذ کرد، اما در سال‌های اخیر با درایت مقام معظم رهبری در خصوص علوم اسلامی فعالیت‌های خوبی انجام گرفت.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه شهرستان سمنان بیان کرد: برای جلوگیری از هجمه‌های فرهنگی دشمن کارهای زیادی باید صورت پذیرد که یکی از آنان تدریس علوم انسانی در دانشگاه‌هاست و دانشجویان نیز سکان‎داران آینده انقلاب اسلامی و افسران میدان جنگ نرم هستند.

موسوی تأکید کرد: باید با بصیرت‌افزایی که قطب‌نمای حرکت آنان است در بالندگی و تعالی و پیشرفت جامعه اسلامی سهیم باشند و مراقب باشند تا فرصت‎طلبان از روح پاک آنان سوء استفاده نکنند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجوی انقلابی و مسلمان با پیروی از رهبری فرزانه در راه تولید علم و درآمیختگی علم با صنعت و عمق‌بخشی به عقاید دینی و بصیرت سیاسی در راه اعتلای جامعه تلاش کرده و راه همکلاسی‌های شهیدش را در مبارزه با استکبار ادامه می‌دهد و انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی برتر به جهانیان بهتر از قبل معرفی می‌کند.  

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول