اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

استکبار در ستیز با انقلاب اسلامی به تضرع افتاده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی در ستیز و عناد‌ورزی با جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده و به تضرع افتاده است.

استکبار در ستیز با انقلاب اسلامی به تضرع افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلم شهدای سراوان در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: اگر امروز مزدوران و برخی از شکست‌خوردگان شرق و غرب به ترور و برخی از اقدامات ناجوانمردانه روی آورده‌اند نشان از عجز آنها در مقابل توان انقلاب اسلامی و برخی رفتارهای قدرتمندانه جهانی و منطقه جمهوری اسلامی ایران است که آنها را سردرگم کرده است.

وی با ابراز انزجار از عمل تروریستی و به شهادت رسیدن 14 نفر از هموطنان پاک و دلباخته انقلاب اسلامی در صیانت از مرزهای این کشور خاطرنشان کرد: این شهدا در اوج مظلومیت در مقابله با اشرار به درجه شهادت نایل آمدند با گذشتن از خون خود به همه مستبدان جهان اعلام کردند که این انقلاب هرگز با چنین هجمه‌هایی از پای در نمی‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: همه دنیا می‌دانند که ما روح شهادت، ایثار و سلحشوری را از کربلا آموخته‌ایم و ما رهروان همان امام شهیدی است که ظلم و ستم و تعدی را نپذیرفت و خون خود را تقدیم کرد تا مبادا اشرار بر جامعه اسلامی مسلط کردند.

نظر‌پور پیام و حقیقت انقلاب اسلامی را همان روح عاشورایی سید‌الشهدا توصیف کرد و گفت: زمانی که انقلاب اسلامی با همین آموزه و شعار و پیام انسان‌ساز توانسته است برای بشریت الگویی بی‌نظیر باشد که این الگوگیری را در سال‌های اخیر و در قالب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شاهد بودیم به طوری که با روح استقامت و ایستادگی ثابت کردند که می‌توان به اهداف واقعی رسید.

وی گفت‌: چنان که از امنیت داخلی و آرامش ملت ایران غرب و شرق در اضطراب هستند و این فضا را مغایر منافع نامحدود خود در منطقه می‌دانند و همیشه درصدد ایجاد فضای ناآرام و تشنج هستند.

وی گفت‌: شهدای سراوان در عین شجاعت و ایثارگری تمام به همه معاندان انقلاب اسلامی اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران دست از حرکت اصیل خود در دفاع از اسلام و کیان انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد.

در این مراسم یاد و خاطره شهدای سراوان گرامی داشته شد و مداحان اهل بیت به مداحی پرداخته و شرکت‌کنندگان در این مراسم اعم از مسئولان استانی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با نثار فاتحه و صلوات یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

حادثه سراوان 40 روز پیش به دنبال درگیری اشرار با مرزبانان شریف رخ داد که در این حادثه 14 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند و شش نفر از آنها نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول