اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گیلان:

انقلاب اسلامی ثمره قیام امام حسین (ع) بود

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: انقلاب اسلامی ثمره قیام امام حسین (ع) بود.

انقلاب اسلامی ثمره قیام امام حسین (ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام علی‌اصغر جهانی عصر امروز در نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: بالندگی انقلاب اسلامی با تلاش مردم و دلسوزان نظام محقق شده است.

وی زنده بودن انقلاب اسلامی را به دلیل عنایت خداوند و حمایت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ثمره قیام امام حسین (ع) بوده و این موضوع سبب بقای انقلاب شده است.

جهانی با بیان اینکه امام حسین (ع) در قلب‌های مردم حرارتی را ایجاد کرده که هیچگاه سرد نمی‌شوند، تصریح کرد: همراهی مردم مراحل فرآیند تکاملی انقلاب را محقق کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان ایجاد زمینه ظهور امام زمان (عج) را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: سرنگونی استبداد داخلی و قطع شدن دست ایادی استعمار خارجی از جمله اهداف وقوع انقلاب اسلامی است.

*ستاد دهه فجر در تمام روستاهای گیلان تشکیل شود

دبیر کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار برگزاری ستاد دهه فجر در تمام روستاهای این استان شد و گفت: مسابقه‌های حفظ و قرائت قرآن ویژه روستائیان و عشایر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی مقدسیان به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدارس روستایی را از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، نقاشی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های کمیته مذکور است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر و موسیقی روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، تصریح کرد: کشاورزان نمونه در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان معرفی می‌شوند.

مقدسیان برگزاری ویژه مهمانی لاله‌ها در مزار شهدا در روستاهای دارای شهید، برنامه‌ریزی به منظور حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مراسم جشن انقلاب در روستاها، افتتاح پروژه‌های عمرانی روستایی، نشست سیاسی و فرهنگی در روستاها، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجلیل از مبتکران روستایی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول