اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین مطرح کرد

حمایت جدی شورای پژوهش قزوین از تحقیق در شادی حلال

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: حمایت جدی از پژوهش در شادی حلال از مهم‌ترین برنامه‌های شورای پژوهش در قزوین است.

حمایت جدی شورای پژوهش قزوین از تحقیق در شادی حلال

علی هوشمند در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه حمایت از پژوهش فرهنگ، هنر و دین از مهم‌ترین برنامه‌های امسال شورای پژوهش است، اظهار داشت: این شورا پروژه‌های تحقیقاتی که از دو سال اخیر در استان قزوین آغاز شده به طور جدی حمایت مالی می‌کند.

وی تحقیق در شادی حلال را از مهم‌ترین برنامه‌های شورای پژوهش برشمرد و ابراز داشت: این شورا به دلیل ضرورت این موضوع، توصیه بزرگان، سیاست‌گذاران فعلی و رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند باید در حوزه شادی حلال و سبک زندگی اسلامی و ایرانی پژوهش‌های مختلفی انجام شود، از این برنامه حمایت جدی می‌کند.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: این طرح از دو سال گذشته آغاز شده و با همکاری جهاد دانشگاهی در حال انجام است که امیدواریم این برنامه با حمایت‌های جدی شورای پژوهش به زودی به پایان برسد و با انتقال نتایج آن به آحاد جامعه از برکات آن بهره‌مند شویم.

به‌روز کردن بانک اطلاعاتی پژوهشگران در قزوین

هوشمند به بانک اطلاعات پژوهشگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اشاره کرد و گفت: به‌روز و فعال کردن این بانک از مهم‌ترین برنامه‌های شورای پژوهش است.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین حمایت از فصلنامه و مجلات تخصصی، درج مقالات، حمایت از کتب پژوهش و حمایت از پژوهشگران را از دیگر برنامه‌های شورای پژوهش برشمرد.

انتهای پیام/77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول