اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

انجام 10 طرح پژوهشی در شهرک‌های صنعتی گیلان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انجام 10 طرح پژوهشی این شرکت در سال‌جاری خبر داد.

انجام 10 طرح پژوهشی در شهرک‌های صنعتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین پیش از ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به اجرای 10 طرح پژوهشی و امکان‌سنجی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اظهار کرد: طرح‌های پژوهشی و امکان‌سنجی شامل مطالعه بازار آب معدنی در بازار دو کشور ارمنستان و آذربایجان است.

وی، بررسی اعطای تسهیلات بانکی به بخش صنعت در کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه و مقایسه آن با کشور، طرح مطالعاتی نحوه راه‌اندازی و تشویق سرمایه‌گذاری در صنایع HIGH TECK گیلان را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، بررسی آثار و نتایج احداث شهرک‌های صنعتی بر توسعه منطقه‌ای استان گیلان، نقش سیستم‌های اطلاعاتی در مزیت رقابتی راهبردی در صنایع کوچک و متوسط (SME ) ایتان را از دیگر طرح‌ها برشمرد.

وی یادآور شد: مطالعات امکان‌سنجی مقدماتی طرح‌های اولیه ضد آفت برنج، فسفات دو زنگ، بررسی کیفیت و امکان استفاده دوباره از لجن تولیدی در تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی لاهیجان و سه خوشه صنعتی چای، شالیکوبی و زیتون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد.

عباسیان‌امین، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز 6 طرح پژوهشی و 11 طرح امکان سنجی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شد.

به گفته وی، طرح‌های امکان‌سنجی که توسط مشاوران ذی‌صلاح و اساتید دانشگاه‌ها انجام می‌شود ظرفیت استان را در زمینه تولیدات صنعتی بررسی کرده و این طرح‌ها پس از آماده سازی در اختیار متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، این استان را دارای ظرفیت‌های زیاد در زمینه تولید محصولات که دارای تقاضا هستند، دانست.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول