اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات استان بوشهر گشایش یافت

پیش از ظهر امروز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات استان بوشهر در محل اداره کل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ادارات استان بوشهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این نمایشگاه، 20 دستگاه اجرایی استان بوشهر دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض دید قرار دادند.

این نمایشگاه دستاوردهای خود را در 50 غرفه در معرض دید عموم قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر در این نمایشگاه گفت: اگر امروز کشوری به عنوان قطب و قدرت علمی مطرح می‌شود یکی از عوامل مهم آن کار و تلاشی است که پژوهشگران و محققان آن کشور انجام داده‌اند.

محمدحسین زارع بیان کرد: امروز قدرت و شکوه جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نتیجه دانش و تلاش دانشمندانی است که در عرصه‌های مختلف در کشور ما مشغول فعالیت و جهاد هستند.

معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف نظامی و هسته‌ای در منطقه حرف‌هایی برای گفتن دارد، نتیجه تحقیقات و پژوهش‌هایی است که پژوهشگران انجام داده‌اند.

زارع گفت: بانک پژوهشگران استان باید براساس دو موضوع نام پژوهشگران و عنوان پژوهش کامل شود تا پژوهشگران و دستاوردهای پژوهشی استان به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/66006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول