اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور مسئولان صورت گرفت

تجلیل از 80 نخبه پژوهشی استان بوشهر

در مراسمی با حضور مسئولان استان بوشهر 80 نخبه پژوهشی استان بوشهر تجلیل شدند.

تجلیل از 80 نخبه پژوهشی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر پیش از ظهر امروز در این مراسم نام‌گذاری هفته پژوهش را نویدبخش فردای بهتر در عرصه علمی و موفقیت‌های روزافزون در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: این هفته ثمرات پربار پژوهشی را در عرصه ملی و استانی هویدا می‌کند و عزم جدی برای محور و مبنا قرار گرفتن پژوهش در آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی، علمی و اجرایی را مهیا می‌کند.

حسن ابراهیمی اعتبار ابلاغی امسال در بخش پژوهش را 40 میلیاردریال اعلام کرد و گفت: امیدوارم تمامی دستگاهای اجرایی اعتبارات تکلیفی خود را در بخش پژوهش تخصیص دهند تا شاهد بیش از پیش تحقق طرح‌های پژوهشی در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون موظف هستند بین 1 تا 3 درصد از اعتبارات را به امر پژوهش اختصاص دهند و انتظار این است این مدیران کمی آشتی‌جویانه‌تر با پژوهش که تاثیر آن در اصلاح و بهبود امور نمایان است، برخورد کنند.

ابراهیمی از استاندار بوشهر و معاونین استاندار درخواست کرد طبق ضوابط و آیین‌نامه‌های موجود الزاماتی فراهم کنند تا شرکت‌های نفتی و سایر شرکت‌های دولتی نسبت به پرداخت سهم اعتبارات پژوهشی خود به استان بوشهر اقدام کنند.

وی از تهیه نقشه علمی، پژوهشی استان خبر داد و گفت: یکی از محورهای اصلی و مورد توجه در دفتر آموزش و پژوهش کمیسیون راهبردی پژوهش است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و مراکز پژوهشی قابلیت‌های پژوهشی استان بوشهر در قالب نقشه علمی با نگاه علمی ارائه شود.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول