اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پژوهش استانداری بوشهر:

پژوهشگران برتر استان بوشهر حمایت می‌شوند

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: به منظور تقویت امر پژوهش، پژوهشگران برتر و نمونه استان بوشهر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

پژوهشگران برتر استان بوشهر حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ابراهیمی صبح امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان بوشهر در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر اظهار داشت: پژوهش در کشور باید مسیر خود را پیدا کند و در این مسیر نخبگان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: نباید برنامه‌های تجلیل از پژوهشگران مختص هفته پژوهش باشد و در ایام سال باید به این مقوله مهم توجه ویژه کرد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری بوشهر نقش پژوهش در توسعه و پیشرفت کشور را غیر قابل انکار دانست و گفت: مراکز علمی و آموزشی به ویژه دانشگاه‌ها و مدارس باید به این مقوله توجه بیشتری کرده تا بتوان نسلی پژوهشگر را در برای آینده کشور تربیت کنیم.

ابراهیمی گفت: تولید علم و دانش و تکریم محققان سبب رساندن جامعه به سرمنزل مقصود و تحقق تمدن اسلامی و آرمان‌های متعالی نظام را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: سامانه معرفی پژوهشگران در استان طراحی شد و تاکنون حدود 800 نفر در ا‌ین سامانه ثبت‌نام کردند.

ابراهیمی بیان کرد: تلاش داریم از پژوهشگران برتر و نمونه در بخش‌های مختلف حمایت‌های لازم را داشته باشیم و این سامانه به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول