اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

پیشرفت و توسعه جوامع در گرو توجه به پژوهش است

امام جمعه کاشمر با بیان این‌که پژوهش به عنوان یک نیاز ضروری در جامعه محسوب می‌شود، گفت: پیشرفت و توسعه جوامع در گرو توجه به پژوهش است.

پیشرفت و توسعه جوامع در گرو توجه به پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان اظهار داشت: ارتباط و هماهنگی با پژوهشگران در زمینه فعالیت و خدمات هر دستگاه می‌تواند منجر به یک پژوهش خوب در بخش ارائه خدمات مطلوب شود.

وی با تبریک هفته پژوهش به تمامی فعالان این حوزه، بر حمایت و استفاده از پژوهشگران در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه پژوهش تنها به یک روز و هفته خلاصه نمی‌شود، یادآور شد: این هفته تنها فرصت برای ارزیابی موانع موجود بر سر راه پیشرفت، پژوهش و زمانی برای تجلیل از خدمات و تلاش‌های پژوهشگران است.

امام جمعه کاشمر ادامه داد: معتقدیم یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه جوامع توجه و اهمیت ‌دادن به مسئله پژوهش است.

وی با تأکید بر فراهم نمودن و نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در جامعه در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که تحقیق و پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار است لذا با نهادینه شدن این فرهنگ می‌توانیم شاهد تخصصی و کارشناسی شدن امور باشیم.

یعقوبی بالندگی علمی و رسیدن به رشد و توسعه جامعه را در گرو تحقیق و پژوهش دانست و تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که موجبات ترغیب علاقمندان به موضوعات تحقیقاتی و پژوهشی فراهم شود چرا که انجام تحقیقات و پژوهش‌های علمی در بخش‌های مختلف جامعه به عنوان یکی از ضروریات و نیازهای جامعه برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.

انتهای پیام/2202/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول