اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

پیرامون قانون هدفمندسازی یارانه‌ها پژوهش بیشتری شود

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرامون قانون هدفمندسازی یارانه‌ها پژوهش و مطالعات بیشتری باید صورت گیرد تا نتایج مورد انتظار از اجرای آن به دست آید.

پیرامون قانون هدفمندسازی یارانه‌ها پژوهش بیشتری شود

محمد علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با توجه به اینکه نتایج مورد انتظار از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در جامعه به دست نیامده است، پیش از اجرای فاز دوم از این قانون ابتدا باید مطالعات وسیع و گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف اعم از موانع، بسترها و ظرفیت‌ها به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه تداوم اجرای این قانون با روند کنونی دولت را با کسری بودجه روبه‌رو می‌کند، افزود: تبعات منفی ناشی از اجرای این قانون با روند کنونی از آثار مثبت آن به مراتب بیشتر و قابل توجه‌تراست، به طوری که واحدهای تولیدی و صنعتی در آینده با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه نقدی به اقشار متوسط و پایین جامعه نباید متوقف شود، خاطرنشان کرد: خانواده‌های متمول و بی‌نیاز از فهرست دریافت‌کننده‌های یارانه حذف شده و این مبالغ به بدنه صنعتی، تولیدی و عمرانی کشورمان تزریق شود.

علی‌پور هدفمندسازی یارانه‌ها را قانون مترقی و مفیدی برای جامعه دانست و تاکید کرد: چگونگی اجرا، آئین‌نامه‌ها و ضوابط به این قانون روح و جان بخشیده و آن را در عرصه عمل مفید و موثر می‌کند، بنابراین باید از هر گونه شتابزدگی در اجرای گام‌های بعدی پرهیز کرد.

وی با اظهار به اینکه در ماه‌های پایانی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و نخستین ماه‌های فعالیت دولت یازدهم قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: برای اینکه رشد و سازندگی مورد انتظار مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها تحقق پیدا کند باید با برنامه‌ریزی درست و علمی در راستای جبران ایام سپری شده اقدام کرد.

انتهای پیام/61002/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول