اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

آمادگی دستگاه‌های اجرایی زنجان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از آمادگی دستگاه‌های اجرایی زنجان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در این هفته خبر داد.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی زنجان برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

‌صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان و احتمال بارش پراکنده و متوالی، دستگاه‌های اجرایی از آمادگی کامل برخوردارند.

وی با توجه به احتمال بروز حوادث غیر مترقبه در استان با بارش باران و برف عنوان کرد: به دستگاه‌های اجرایی آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه یادآور شده است.

این مسئول با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی در برابر حوادث غیر مترقبه خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز استان زنجان در شرایط آب و هوایی خاصی قرار گرفت که حضور به موقع دستگاه‌های اجرایی در جاده‌ها موجب شد تا مشکلی در استان به وجود نیاید.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اسکان افراد در راه مانده در مساجد استان ادامه داد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مطلوب بود.

کرامتی یادآور شد: با تلاش راهداران و جمعیت هلال‌احمر و اورژانس همه راه‌های مسدود شده استان باز شد و در این زمینه با مشکلی برخورد نکردیم.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته همکاری مطلوب دستگاه‌هایی اجرای در کنترل حوادث وجود داشت، افزود: همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب ایجاد آرامش در استان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بر ضرورت توجه مردم به هشدارهای مدیریت بحران استان تاکید کرد و گفت: همکاری مردم با این مدیریت موجب ایجاد آرامش در استان می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ضروری است به اطلاعیه‌هایی از سوی این مدیریت ارائه می‌شود، مردم توجه کنند، تصریح کرد: اطلاع از وضعیت راه‌های استان زنجان موجب کاهش تلفات می‌شود.

کرامتی با اشاره به اینکه مدیریت بحران اطلاعیه‌های لازم را به مردم و مسئولان در خصوص حوادث می‌دهد، گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرد سال هشدارهایی در خصوص آب گرفتگی معابر، احتمال وقوع سیل و جمع‌آوری محصولات کشاورزی به کشاورزان ارائه می‌شود.

وی آمادگی دستگاه‌های اجرایی را مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: در صورت وقوع حادثه غیر مترقبه میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند کارساز باشد.

این مسئول از برگزاری مانورهای مختلف در طول سال خبر داد و متذکر شد: افزایش میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی و اطلاع از میزان آمادگی از اهداف این مانورها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول