اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر مطرح کرد

بوشهر استان آماده در مقابل بحران / سیاست واحد در اطلاع‌رسانی حوادث غیرمترقبه

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر از استان‌های آماده در مقابل بحران است، گفت: یکی از اقدامات مهم در زلزله برازجان سیاست واحد در اطلاع‌رسانی بود.

بوشهر استان آماده در مقابل بحران / سیاست واحد در اطلاع‌رسانی حوادث غیرمترقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست مدیریت بحران با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون مجلس در سالن اجتماعات کوثر استانداری بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در زلزله برازجان، اظهار داشت: حضور نمایندگان مجلس در استان و پیگیری امور مربوط به زلزله از نزدیک موجب تقویت امور و ایجاد انگیزه برای خدمت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بوشهر از استان‌های آماده در مقابل بحران است، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم در زلزله برازجان سیاست واحد در اطلاع‌رسانی بود.

استاندار بوشهر تصریح کرد : حضور فرماندهان نظامی، مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در مناطق زلزله‌زده، انتقال مجروحین، اطلاع‌رسانی دقیق و با هماهنگی از جمله اقدامات خوب در زلزله برازجان بود.

حسنوند با بیان اینکه مسئولان استان بوشهر همیشه آماده مقابله با بحران هستند، تصریح کرد: در ابتدای وقوع زلزله تیم‌های نظامی و امنیتی نسبت به محاصره مناطق زلزله‌زده و برقراری امنیت و کمک به حادثه‌دیدگان اقدام کردند.

وی بیان کرد: در جریان زلزله برازجان تماس‌های خارج از کشور با بوشهر را با کسب مجوز از شورای امنیت ملی قطع کردیم تا برخی معاندان اجازه سوءاستفاده پیدا نکنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: اطلاع‌رسانی مدیریت شده را با هدف ایجاد آرامش و دور کردن استرس از مردم انجام دادیم که موفقیت‌آمیز هم بود.

حسنوند تصریح کرد: تمام فرمانداران و بخشداران استان در مناطق زلزله‌زده حاضر شده و امور مربوط به خود را مدیریت کردند.

وی تأکید کرد: به منظور آمادگی بیشتر برای امدادرسانی، انتقال مصدومان را به مراکز درمانی بوشهر انجام دادیم و بیماران سرپایی هم به موقع معالجه شدند.

استاندار بوشهر با اشاره به برقراری ارتباط با مسئولان ارشد کشور برای ارائه گزارش خاطرنشان کرد: در جریان زلزله برازجان سیاست واحد در اطلاع‌رسانی انجام شد و فقط استاندار و معاون عمرانی حق مصاحبه در مورد زلزله را داشتند.

حسنوند با اشاره به جلوگیری از تشییع جنازه دسته جمعی و رعایت امور امنیتی خاطرنشان کرد: استقرار بالگرد، عیادت از مصدومان، سرکشی به خانواده‌های متوفیان و بازدید هوایی از مناطق زلزله‌زده از دیگر اقدامات صورت گرفته در جریان زلزله برازجان بود.

وی ابراز داشت: بلافاصله پس از وقوع زلزله حدود 96 درصد برق، گاز و آب مناطق زلزله‌زده وصل شد و مابقی هم تا پایان شب اول زلزله محقق شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: حضور اکیپ‌های روانشناسی در مناطق زلزله‌زده، پرداخت مبالغ مصوب شده در سفر رئیس‌جمهور به خانواده متوفیان به موقع انجام و بازسازی اماکن خسارت دیده هم با حضور بنیاد مسکن انجام شد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول