اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان تأکید کرد

آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت بحران فصل سرما

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت بحران فصل سرما در راستای ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم در حالت آماده باش کامل باشند.

آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مدیریت بحران فصل سرما

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان با بیان اینکه اعضای ستاد حوادث شهرستان باید در همه حال آمادگی کامل برای مقابله ‌با بحران داشته باشند، اظهار کرد: همه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید هماهنگ با هم برای ارائه خدمات در راستای جلب رضایت مردم کوشا باشند.

وی با بیان اینکه اگر کارها را با برنامه و درست انجام دهیم، از هدر رفت هزینه و زمان جلوگیری می‌شود، افزود: با مدیریت کارآمد و عملیاتی شدن اقدامات لازم در فصل سرما بسیاری از مشکلات رخ نخواهد داد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید نسبت به دیگر دستگاه‌ها از آمادگی بیشتری برخوردار باشند، یادآور شد: تسهیل و روان‌سازی مسیرهای عبور و مرور،  اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمان‌های یخبندان و سرما در رأس امور ستاد قرار گیرد.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای به حداقل رساندن قطع خدمات‌دهی تأکید کرد و گفت: ماشین آلات و تمامی امکانات و تجهیزات برای خدمات‌رسانی مهیا شود تا زندگی روزمره مردم دچار مشکل نشود.

شرکائی ابراز کرد: همه دهیاران و دستگاه‌های خدمات‌رسان بازرسی و بازگشایی دهنه پل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا در زمان بارش نزولات آسمانی با مشکل روبه رو نشویم.

وی فراخوان همه امدادگران و آماده باش اعضای ستاد بحران برای خدمت به شهرستان و حتی استان را خواستار شد و  خاطرنشان کرد: حفاری‌ها در زمان‌های قبل از بارش و سرما انجام شود تا مردم به زحمت نیفتند.

شرکائی در بخش دیگری از سخنان خود بر اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی کشاورزان برای بیمه محصولات تأکید کرد و گفت: امسال حدود 27 میلیارد تومان به باغات و مزارع کشاورزان بخش خرم‌رود خسارت وارد شد.

وی با بیان اینکه بیمه کشاورزی در حوادث طبیعی به کشاورزان کمک زیادی می‌کند، اضافه کرد: هنوز برخی از کشاورزان بیمه را باور ندارند پس باید این امر شفاف‌سازی شود.

فرماندار تویسرکان افزود: لازم است بیمه محصولات زراعی و گردو به عنوان محصول استراتژی تویسرکان در بین مردم جا انداخته شود تا زمان بحران شاهد خسارت سنگین به مردم نباشیم.

وی ترویج و نهادینه شدن الگوی مصرف درست آب را یک امر مهم خواند و گفت: مسئولان امر به منظور مصرف بهینه آب، کشاورزی شهرستان با اطلاع‌رسانی به کشاورزان به سمت مکانیزه شدن سوق دهند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول