اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مدیریت بحران خطاب به نمایندگان مجلس:

مجلس برای بودجه مدیریت بحران فکری قانونی کند

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: نمایندگان مجلس برای بودجه سازمان مدیریت بحران فکری قانونی کنند تا مشکلات اعتباری این سازمان حل شود.

مجلس برای بودجه مدیریت بحران فکری قانونی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن قدمی صبح امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر که با حضور شماری از اعضای کمیسیون عمران و شوراهای مرکز برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه سازمان مدیریت بحران در اختیار این سازمان نیست از نمایندگان مجلس می‌خواهیم برای بودجه بحران فکری قانونی کنند تا مشکلات ما حل شود.

وی افزود: انتظار داریم نمایندگان قانونی مصوب کنند که بودجه سازمان مدیریت بحران کشور به این سازمان برگردد و اختیار بودجه در دست سازمان باشد.

قدمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زلزله 5.7 ریشتری برازجان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهادت می‌دهم حوادث غیرمترقبه‌ای که امسال در بوشهر اتفاق افتاد از نظر عوامل استانی با توجه به میزان امکانات به خوبی مدیریت شد.

وی افزود: معتقدم در هیچ جای دنیا مثل ایران به خوبی بحران حوادث را مدیریت نمی‌کنند و این با تعامل و همدلی مسئولان عملی می‌شود.

در ادامه این نشست امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس سازمان مدیریت تهران برای موضوع بودجه سازمان مدیریت بحران خاطرنشان کرد: ما هم معتقدیم بودجه سازمان مدیریت بحران به ناحق از این سازمان گرفته شده و باید اختیار بودجه، سازمان مدیریت بحران به این سازمان برگردد و نمایندگان مجلس حتماً این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

همچنین محمدرضا رضایی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: قدرت مدیریت سازماندهی انسجام و برنامه‌ریزی و وظیفه‌شناسی در بین مسئولان به حدی رشد کرده که مایه افتخار نظام است.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول