اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

کسب علم بدون معنویت سلاحی برای تهدید بشر است

فرماندار فردوس گفت: اساتید دانشگاه‌ها باید علاوه بر تعلیم علم، فرهنگ و معنویت را به دانشجویان آموزش دهند چون اگر کسب علم به معنای خاص و تنها باشد هیچ ارزشی نداشته و فقط برای تهدید بشر به‌کار گرفته می‌شود.

کسب علم بدون معنویت سلاحی برای تهدید بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای هسته‌ای مؤسسه آموزش عالی پیروزان فردوس با اشاره به پیشرفت‌های علمی اخیر کشور اظهارداشت: در هر کجا که کار علمی موفقی بوده دانشجویان نیز حضور داشتند و پیشرفت‌های اخیر کشور در زمینه علم و هوا فضا مدیون دانشجویان جوانی است که با مطالعات علمی خود به این موفقیت‌ها دست یافته‌اند.

وی افزود: دانشجو باید جایگاه و شخصیت خود را در جامعه بالا برده تا به سادگی مورد تهدید و مصادره توسط جریان‌های خاص قرار نگیرد وکالای گران ‌علم را ارزان نفروشد.

فرماندار فردوس ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کاملی برای جوانان و به ویژه دانشگاهیان ما دارند که باید با حفظ جایگاه و شخصیت در مقابل توطئه آنان ایستادگی کنیم.

رجبی‌مقدم اذعان داشت: دانشجو باید به معنای واقعی سیاسی باشد و موضوعات و مسائل جهان اسلام و کشور را به خوبی بشناسد و تحلیل کند.

وی افزود: دانشجو باید برداشت صحیحی از امور سیاسی روز داشته باشد و مسیر را به خوبی پیدا کند تا به موفقیت دست یابد و در مسائل سیاسی به صورت عمقی وارد شود.

فرماندار فردوس با اشاره به این‌که امروز فضا برای مطالعه فراهم شده است، تصریح کرد: مطالعه به دانشجویان کمک می‌کند که قدرت تحلیل سیاسی و علمی خود را بالا ببرند و در کنار علم، ارزش‌های دینی و اعتقادی خود را نیز تقویت کنند.

رجبی‌مقدم یادآور شد: دانشجویان باید طوری خود را بسازند که بتوانند در برابر آسیب‌های فضای فرهنگی و مجازی مقاوم باشند.

انتهای پیام/69025/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول