اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

خودبرتر بینی مهم‌ترین ویژگی دولت‌های استکباری است

فرماندار فردوس گفت: غرور و خودبرتربینی مهم‌ترین ویژگی دولت‌های استکباری است.

خودبرتر بینی مهم‌ترین ویژگی دولت‌های استکباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان اظهار کرد: استکبارجویی و استکبارستیزی تنها منحصر به عصر حاضر نیست بلکه  این دو مقوله همواره در طول تاریخ وجود داشته است.

وی غرور و تکبر را خوی استکباری دانست و افزود: اگر از فرعون به عنوان نماد استکبار یاد می‌شود، موسی(ع) نیز به عنوان نماد استکبارستیزی مطرح است.

فرماندار فردوس تصریح کرد: خوی استکباری فقط متعلق به دولت آمریکا نیست بلکه هر ملتی که تفکر خودبرتربینی را در سر بپروراند ملعون است و باید با وی مبارزه شود.

رجبی‌مقدم، خودبینی، استخفا و تحقیر دیگران، تفرقه انداختن بین ملت‌ها و ظلم و ستم را از ویژگی‌های دولت‌های استکباری عنوان کرد و یادآور شد: جنایات و دسیسه‌های آمریکا علیه ایران و کشورهای دیگر سبب شده که این دولت استکباری در جهان به عنوان نماد ظلم و ستم مطرح و مورد تنفر ملت‌ها باشد.

13 آبان یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان است

وی 13 آبان را یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و گفت: پویایی انقلاب ما در گرو گرامیداشت روزها و تاریخ‌های ملی کشور است بنابراین باید این تاریخ‌ها را با برگزاری مراسم و حضور حداکثری گرامی بداریم.

فرماندار فردوس تصریح کرد: اهمیت 13 آبان به اندازه‌ای بود که امام راحل(ره) این واقعه را انقلاب دوم نام‌گذاری و مهم‌تر از انقلاب اول دانستند و در این روز سفارت جاسوسی آمریکا برای همیشه در ایران منحل شد.

رجبی‌مقدم‌اذعان داشت: دولت‌های مستکبر و زورگو همواره محکوم به شکست هستند و با زورگویی و تجاوز راه به جایی نمی‌برند و چنانچه آمریکا نیز بخواهد راه استکباری خود را ادامه دهد با شکست مواجه می‌شود.

انتهای پیام/69007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول