اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس تشریح کرد

عوامل موثر بر توزیع بودجه فردوس/ 100 عامل موثر در دریافت اعتبارات

فرماندار فردوس گفت: در توزیع اعتبارات بیش از 100 عامل موثر است که باید با اصلاح شاخص‌ها برای دریافت اعتبارات تلاش بیشتری کنیم.

عوامل موثر بر توزیع بودجه فردوس/ 100 عامل موثر در دریافت اعتبارات

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم عصر امروز  در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: امروز اوباما به این نتیجه رسیده که دیگر زورآزمایی در برابر ایران ثمره‌ای ندارد.

 

وی با اشاره به اظهارات تند مقامات آمریکایی‌ علیه ایران افزود: تکیه بر زور امنیت آمریکا را تضمین نمی‌کند.

 

فرماندار فردوس ادامه داد: باید تلاش کنیم و اگرچه اعتبارات بسیار کم و محدود است، اما باید برای 10 درصد اختصاص یافته برنامه‌ریزی و امور اجرایی را آغاز کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال آینده 80 درصد اعتبارات کشور ما ملی است و باید با تلاش و کوشش سهم شهرستان خود را از این اعتبارات بگیریم و چنانچه قدرت چانه‌زنی بالایی داشته باشیم می‌توانیم اعتبارات بیشتری دریافت کنیم.

 

فرماندار فردوس تصریح کرد: پروژه راه‌آهن، بیمارستان یکصدتختخوابی، باند امداد و نجات و فاضلاب این شهرستان از جمله پروژه‌های ملی است که باید برای اجرایی شدن آن سهم خود را از اعتبارات ملی بگیریم.

 

رجبی‌مقدم عنوان کرد: در توزیع اعتبارات بیش از 100 عامل موثر است که باید با اصلاح شاخص‌ها برای دریافت اعتبارات بیشتر تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، مکتبی بودن، پایبندی به اعتقادات، جهاد در راه خدا، اخلاص و تواضع، غیرت و جوانمردی را از ویژگی‌های بسیج و بسیجی دانست و یادآور شد: پایبندی به اعتقادات دینی و باور درونی به خدا رابطه مستحکم نیروهای بسیجی با خدا را برقرار کرده است.

 

* نقش بسیج در 35 سال گذشته بی‌بدیل است

 

امام جمعه فردوس نیز با اشاره به نقش موثر بسیج در دوران‌های مختلف انقلاب و در طول 35 سال گذشته، گفت: اگر نقش‌آفرینی بسیج در دوران‌های مختلف نبود انقلاب و نظام ما دچار نقصان شده بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی افزود: در دوران دفاع مقدس، بسیج به کمک نظام آمد و با مردمی شدن دفاع مقدس، نیروهای پشتیبان امام و نظام به سوی جبهه‌ها راهی شدند و انقلاب پیروز شد.

 

وی با اشاره به خطبه نهج‌البلاغه تصریح کرد: ستون دین مردم هستند و آنچه می‌تواند مردم را در قالب یک تشکل در مقابل دشمن قرار دهد، تجمع مردم است بنابراین باید جمعیت مردم را حفظ کرد.

 

امام جمعه فردوس یادآور شد: نظام اسلامی باید پشتوانه مردمی داشته باشد و اگر امام موفق به تشکیل نظامی به پهنای جهان شد، به پشتوانه مردم بود.

 

* برگزاری همایش روز فردوس در دهم آذرماه

 

شهردار فردوس نیز با اشاره به برگزاری همایش روز فردوس در دهم آذرماه، گفت: در 10 آذر سال 1304 دومین شهرداری خراسان بزرگ و نخستین شهرداری خراسان جنوبی در فردوس تاسیس شد.

 

حمید حلاج‌مقدم افزود: در مصوبه شورای اداری سال 1389، دهم آذر به عنوان روز فردوس نامگذاری شد که در این روز همایش و برنامه‌های مختلفی با حضور نخبگان و فرهیختگان شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: شهرستان فردوس دارای سابقه تاریخی، تمدن و فرهنگ بسیار غنی است که باید این فرهنگ به نسل جوان و هم استانی‌های ما در خراسان جنوبی معرفی شود.

انتهای پیام/69007/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول