اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

امن‌ترین استان کشور در جوار ناامن‌ترین کشور جهان قرار دارد

فرماندار فردوس گفت: امن‌ترین استان کشور در جوار ناامن‌ترین کشور جهان قرار دارد.

امن‌ترین استان کشور در جوار ناامن‌ترین کشور جهان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، فرماندار فردوس صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهار کرد: خراسان جنوبی به عنوان امن‌ترین استان کشور در جوار ناامن‌ترین کشور جهان قرار دارد که این نشان از اقتدار، صلابت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی ماست.

محمدرضا رجبی‌مقدم ادامه داد: نیروی انتظامی از جایگاه بسیار ارزشمند و برجسته‌ای برخوردار است و تامین امنیت از نقطه صفر مرزی تا شهرها و روستاها برعهده این ارگان مقدس است.

وی سلامت و امنیت را دو نعمت ناشناخته در نزد مردم دانست و گفت: مردم زمانی قدر این دو نعمت را می‌دانند که به آن گرفتار شوند.

فرماندار فردوس با اشاره به اینکه همه رفتار نیروی انتظامی بر پایه قانون است، گفت: برخورد خوب، شایسته و اخلاق نیکو سبب جلب اعتماد مردم و اقتدار بیشتر نیروی انتظامی می‌شود.

ارتقای امنیت سنگ زیربنای پیشرفت است

فرمانده انتظامی فردوس نیز در این مراسم به مناسبت آغاز هفته ناجا در فردوس اظهار کرد: توسعه اجتماعی، فعالیت و خلاقیت در جامعه در گرو وجود امنیت است.

اسماعیل واعظی ارتقای امنیت را سنگ زیربنای پیشرفت دانست و افزود: امنیت به عنوان یکی از حقوق اساسی مردم مطرح است و برای رسیدن به اهداف والای انسانی نیازمند وجود امنیت در جامعه هستیم.

امام جمعه فردوس هم در این مراسم تصریح کرد: با وجود این‌که جمهوری اسلامی ایران بیشترین دشمن را دارد و دشمنان همه تلاش خود را برای ایجاد ناامنی در کشور ما به کار می‌گیرند ولی به برکت اسلام و ولایت، امن‌ترین کشور عالم ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی اذعان داشت: امنیت در کشور ما موج می‌زند و شکر این نعمت آن است که قیام ما برای رضای خداوند باشد و همواره خدا را در کارهایمان در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/69007/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول